خبرگزاری کار ایران

درخشان: پرسپولیس از جدایی کریم باقری ضرر می‌کند/ بیرانوند نزدیک بود یک تصمیم غیرمنطقی بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۴۲۵

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد شرایط حال حاضر این تیم صحبت کرد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: من فکر می‌کنم شرایط خوبی در تیم حاکم باشد و با بازیکنان مهم تیم تمدید قراداد صورت گرفته و نفرات قابل قبولی هم مطابق میل کادرفنی جذب شده‌اند و چند نقطه ضعف هم در برخی نقاط خصوصاً در خط حمله وجود دارد که امیدوارم با تدبیر کادرفنی و مدیریت تا پیش از شروع لیگ رفع شود و بازیکنان مفیدی در این پست گرفته شوند.

وی در مورد جدایی آل‌کثیر گفت: او بازیکن خوبی بود ولی به هر جهت با باشگاه به توافق نرسید و من فکر می‌کنم فکر جانشینی او را کرده باشند و می‌توانند بازیکنی با کیفیت‌تر از او به جایش به خدمت بگیرند و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد جدایی باقری هم توضیح داد: من نمی‌دانم دلیل جدایی او چه بود و از این بابت خیلی ناراحت شدم. پرسپولیس به حضور باقری نیاز داشت و به شخصه دوست داشتم او به فعالیتش در تیم ادامه دهد و پرسپولیس از این قطع همکاری متضرر خواهد شد ولی به هر حال اتفاقی است که رخ داده و برایش از این به بعد آرزوی موفقیت دارم.

درخشان در مورد جنجال‌های تمدیدی قرارداد بیرانوند هم گفت: فکر می‌کنم اختلاف او با باشگاه یک سو تفاهم بود که داشت منجر به یک تصمیم احساساتی و غیر منطقی از سوی او می‌شد ولی خدا را شکر تصمیم درستی گرفت و در نهایت تصمیم گرفت قراردادش را تمدید کند و در پرسپولیس بماند چرا که اگر به استقلال می‌رفت خودش متضرر می‌شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز