خبرگزاری کار ایران

درخشان: دربی جذابی نبود ولی پرسپولیس اصولی بازی کرد/ از آل کثیر دقیقاً به اندازه استفاده شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۲۱۳

پیشکسوت پرسپولیس در مورد برتری سه امتیازی این تیم مقابل استقلال صحبت کرد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص دربی شماره 100 پایتخت و برتری پرسپولیس در این بازی اظهار داشت:  بازی خیلی جذابی را شاهد نبودیم و می‌شد حدس زد با توجه حساسیت بازی دو تیم کمی محتاطانه بازی کنند و موقعیت‌های زیادی را شاهد نباشیم ولی سوای این موضوع فکر می‌کنم پرسپولیس با تاکتیک و برنامه ریزی مناسبی وارد بازی شد و به خوبی توانست استقلال را کنترل کند. پرسپولیس منطقی بازی کرد و در نیمه اول حساب شده مالکیت زمین را گرفت و موقعیتی به استقلال نداد و در نیمه دوم هم به دنبال استفاده از تک موقعیت‌ها بود و در زمان مناسبی به گل رسید و خیلی خوب بازی را اداره کرد و توانست برنده زمین شود. اگر دقت کنید در طول نود دقیقه یک فرصت خطرناک هم در اختیار استقلال قرار نگرفت و این مقابل خط حمله قدرتمند استقلال کار ارزشمندی است.

وی افزود: خاصیت بازی‌های این چنینی این است که باید فرصت طلب باشی و از موقعیت‌های محدود به بهترین نحو استفاده ببری. پرسپولیس هم درست است که فقط یک موقعیت گلزنی داشت و توانست همان را مورد استفاده قرار دهد ولی این در چنین بازی سنگین و حساسی از نظر من ایراد محسوب نمی‌شود و اگر تیم می‌خواست هجومی بازی کند و بی‌گدار به آب بزند به مشکل می‌خورد.

پیشکسوت پرسپولیس با تمجید از عملکرد آل کثیر گفت: به نظرم از آل کثیر در این بازی به خوبی و به جا استفاده شد. شاید اگر از اول در زمین حضور داشت نمی‌توانست کاری از پیش ببرد و زمانی به بازی آمد که به حضورش نیاز بود. او از خستگی خط دفاعی استقلال به خوبی استفاده کرد و با استفاده از توانایی‌های شخصی‌اش توانست از فرصت به دست آمده به بهترین شکل استفاده کند و موثر ظاهر شود.

درخشان در پایان در مورد سرنوشت قهرمانی لیگ بعد از این بازی هم توضیح داد: هنوز چیزی تمام نشده است. درست است که پرسپولیس مهم‌ترین بازی خودش را برد ولی بازهم نمی‌توان به قطع گفت که قدم بزرگی در مسیر قهرمانی برداشته شده است. سپاهان هنوز هم روی کاغذ شانس بالاتری دارد و باید منتظر باشند تا این تیم امتیاز از دست بدهد. به نظرم در پایان هفته آینده می‌توان تا حد زیادی گفت شانس کدام تیم بیشتر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز