خبرگزاری کار ایران

درخشان: پرسپولیس شکست دور رفت را فراموش کند/ بردن النصر دور از دسترس نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۰۶۷

پیشکسوت پرسپولیس شانس خوبی برای برتری این تیم مقابل النصر قائل است.

حمید درخشان در گفتگو با ایلنا در خصوص تقابل پرسپولیس مقابل النصر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس با توجه به شرایطی که در دیدارهای اخیرش داشته روی کاغذ اوضاع خوبی برابر النصر ندارد و در خانه هم مقابل این تیم باخته است ولی این یک دیدار جدید است و باید سوای مشکلات بیرونی بازیکنان و کادرفنی تمرکز کافی روی این بازی بگذارند و فقط به پیروزی فکر کنند و در این صورت می‌توانند موفق باشند و با دست پر از زمین خارج شوند.

وی افزود: النصر شاید تیم پرستاره‌ای باشد ولی نتایج این تیم در لیگ عربستان نشان می‌دهد آنها شکننده هستند و به هیچ وجه شکست دادنشان غیر ممکن نیست.  پرسپولیس در دور برگشت باید هوشمندانه‌تر، با منطق و بافکر برابر النصر بازی کند و روی تک تک نفرات النصر برنامه تاکتیکی خاصی را پیاده کند تا نتیجه خوبی را در خانه حریف برای خود رقم بزند.

وی یکی از نقاط ضعف پرسپولیس را مشکلات روحی و روانی بازیکنان عنوان کرد و افزود: پرسپولیس اگر در این بازی بتواند بر این مشکل غلبه کند و کار تیمی خود را توسعه دهد و روانتر از دور رفت برابر النصر بازی کند و هماهنگی خوبی بین بازیکنان ایجاد شود این توانایی را دارد که تیم النصر را در خانه خود شکست دهد.

درخشان در پایان گفت: این بازی سرنوشت تیم پرسپولیس را برای بازی‌های بعدی رقم خواهد زد. قطعا اگر بتواند این بازی را ببرد در بازی‌های بعدی نیز شرایط متفاوتی خواهد داشت. هر چند در بازی‌های برگشت تمام تیم‌ها نسبت به هم شناخت کامل دارند و تیمی می‌تواند برنده دیدار باشد که با تمرکز و با فکر باز برابر حریفش رقابت کند. بنابراین پرسپولیس اگر با شرایط روحی و روانی و تمرکز بالا برابر النصر بازی کند با توجه به مصدوم‌هایی که این تیم دارد، قطعا پیروز میدان خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز