خبرگزاری کار ایران

درخشان: بیرانوند یک تنه شکست پرسپولیس را رقم زد/ اوسمار مقصر این باخت نبود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۳۴۷

پیشکسوت پرسپولیس عقیده دارد مقصر اصلی شکست مقابل آلومینیوم بیرانوند است.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست سرخپوشان برابر تیم آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: این شکست شکل خوبی برای پرسپولیس ندارد. به نظرم یک اتفاق افتاد و آلومینیوم فرصت چندانی نداشت و بر اثر اشتباه و جایگیری بیرانوند گل خوردیم. پرسپولیس بعد از دریافت گل هم خیلی تلاش کرد که بتواند به گل برسد اما این اتفاق رخ نداد. 

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس بعد ازدریافت گل تلاش کردند تا به گل برسند اما خیلی بی محابا و با عجله این کار را می‌کردند. راهکار گل زدن را سرخپوشان گم کردند و به نظرم خیلی نتوانستند به موفقیت برسند. هر چند که یک فرصت هم گیر پرسپولیس آمد و این در فوتبال خوب نیست که یک تیم در تمام ۹۰ دقیقه یک موقعیت به دست آورد و انتظار هم داشته باشیم که آن فرصت تبدیل به گل شود.

وی افزود: تیم آلومینیوم فرصتی نداشت و اگر بیرانوند جلو نمی آمد گل نمی شد. اشتباه بیرانوند، باعث شکست پرسپولیس شد. کار بیرانوند درست نبود و او اشتباه بزرگی را مرتکب شد. بیرانوند در حال افول و سطحش پایین آمده است. بیرانوند در جام ملت ها هم گل های بدی خورد و نشان می دهد که از آن آمادگی دور است و اگر به خودش توجه نکند به ضررش تمام می شود.

او درباره عملکرد اوسمار روی نیمکت پرسپولیس گفت: وقتی نتیجه بازی به نفع یک تیم نباشد همه به سرمربی نگاه می کنند و اوسمار به بیرانوند نگفت که تا آنجا بیاید تا گل بخورد. اوسمار مقصر نبود و این بدشانسی سرمربی است که بازیکن این اشتباه می کند و گل می‌خورد. پرسپولیس همان شکلی بازی می کند که قبلا هم بازی می کرد و خیلی تغییر و تحولات در نوع بازی کردنش ندیدم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز