خبرگزاری کار ایران

نعمتی: انتظارمان این است که همه ورزشکاران را به یک چشم ببینند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۵۷۷

عضو تیم ملی پاراتیراندازی کشورمان گفت: انتظار می‌رود همه ورزشکاران را به یک چشم ببینند و عدالت را رعایت کنند.

به گزارش ایلنا، زهرا نعمتی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران بازیهای پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲، اظهار داشت: در این مراسم همه چیز عالی بود. جا دارد از مسئولان تشکر کنم که مساوات را بین ورزشکاران المپیکی و پاراالمپیکی رعایت کردند. واقعا مسیر قهرمانی سخت است. چنین قدردانی‌هایی باعث ایجاد انگیزه برای همه قهرمان‌هاست.

وی در مورد حرف و حدیث‌هایی که پیرامون پاداش فوتبالیست‌ها به وجود آمده، گفت: هر ورزشی سختی خودش را دارد و همه ورزشکاران تلاش می‌کنند. ورزش‌های انفرادی سختی‌های خاص خودشان را دارند. از همه ورزشکاران تجلیل کنند ولی انتظار می‌رود همه ورزشکاران را به یک چشم ببینند و عدالت را رعایت کنند. همه ورزشکاران برای بالا بردن پرچم کشور تلاش می‌کنند. اینکه چه ورزشی می‌کنند فرقی نمی‌کند. مهم این است که نام ایران و ایرانی بالا بماند. 

نعمتی درخصوص اینکه در سال منتهی به المپیک پاریس قرار داریم و شرایط خودش چگونه است، عنوان کرد: تمریناتم را دنبال می‌کنم ولی چون سال‌ها در این مسیر تلاش و تمرین می‌کنم، نظر خانواده‌ام خیلی اهمیت دارد. هنوز تصمیم قطعی در این مورد نگرفته‌ام. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز