خبرگزاری کار ایران

عضو تیم ملی والیبال در گفت‌وگو با ایلنا:

شانس اول صعود از آسیا به المپیک هستیم/ سیچلو خیلی شبیه ولاسکو است

عادل غلامی معتقد است از آسیا تیم ملی والیبال ایران شانس اول صعود به المپیک ریو است.

عادل غلامی بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، ضمن عرض تسلیت به جامعه ورزش و خانواده رضا ابراهیمی، از شرایط تیم ملی و شانس ایران برای کسب سهمیه المپیک گفت: به نظرم، ما شانس اول صعود از آسیا هستیم و با دعای مردم صدردرصد صعود می‌کنیم و تجربه جدیدی برای والیبال ایران می‌سازیم.

سرعتی زن تیم ملی ایران در رابطه با مربی جدید تیم ملی گفت: با شناختی که از سیچلو، مربی تیم ملی داریم، می‌توانیم به موفقیت برسیم. او از نظر فنی و اخلاقی بسیار شبیه به ولاسکو است. آقای ولاسکو سیستم و تاکتیک والیبال ایران را متحول کرد. به طوری که بسیاری از باشگاه‌های ایران نزدیک به سیستم ولاسکو بازی می کنند. سیچلو و لوزانو هم همینطور هستند و می‌توانند کمک زیادی به تیم ملی و والیبال کشور کنند.سیستم ولاسکو سیستم خوب، کارامد و نوینی بود و مهمتر اینکه بازیکنان به این سیستم اعتقاد داشتند.

غلامی افزود: صحبت‌هایی که کواچ می‌کرد و تاکتیک‌هایی که داشت را با ولاسکو مقایسه می‌کردیم. این بسیار روشن بود که کواچ نسبت به ولاسکو خیلی ضعف داشت. تمریناتی که ولاسکو می‌داد شاید بیست نوع تمرین بود اما کواچ بسیار پایین‌تر از او بود؛ اما اطمینان دارم سیچلو و لوزانو این نقاط ضعف را ندارند.

بازیکن تیم سرمایه در پایان گفت: سال 94 از نظر ملی نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم اما در رده باشگاهی، به موفقیت رسیدیم. با تیم سرمایه توانستیم قهرمان لیگ شویم که تیم بسیار خوب، منسجم و یک‌دلی بود. امسال از این نظر یکی از بهترین سال‌های ورزشی‌ام بود. از نظر شخصی هم خدا به من یک هدیه به نام «آریا» داد، فرزندم که سال 94 را خیلی برایم شیرین کرد.

 

کد خبر : ۳۵۶۱۷۳