خبرگزاری کار ایران

نیکبخت: بند قرارداد سردار آزمون شایعه است/ گاهی لازم است سرمربی بازیکنش را تنبیه کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۴۷۹

پیشکسوت فوتبال در مورد فهرست اخیر تیم ملی صحبت کرد.

علیرضا نیکبخت در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص فهرست اعلام شده برای دعوت به تیم ملی از سوی امیر قلعه‌نویی اظهار داشت: به نظرم ما در مورد نفرات دعوت شده نباید نظر بدهیم و باید صبر کنیم بازی انجام شود و بازی‌ها را نقد و تحلیل کنیم. من نمی‌دانم چه چیزی در سر سرمربی تیم ملی است که نفرات خاصی را بر مبنای آن دعوت کرده. ما فقط می‌توانیم منتظر بنشینیم و نتیجه کار را ببینیم و بر اساس آن قضاوت کنیم برای همین من هیچ حرف و نظر و تحلیلی در خصوص فهرست تیم ملی ندارم.

وی در مورد تنبیه انضباطی حسین کنعانی‌زادگان و عدم دعوتش به تیم ملی هم گفت: به هر حال مربیگری امری سلیقه‌ای است و سرمربی هم گاهی بر اساس شرایط لازم می‌داند یک بازیکن را تنبیه کند و مدتی او را از تیم ملی دور نگه دارد. امیر قلعه‌نویی بیش از سرمربیگری به مدیریتش معروف است و اینکه به خوبی حواشی کنار تیمش را کنترل می‌کند و این روش کار اوست و همه این را می‌دانند و نمی‌توان ایرادی به آن گرفت.

پیشکسوت فوتبال در رابطه با دعوت نشدن سردار آزمون و شایعاتی که پیرامون بند قراردادش با باشگاه رم وجود دارد هم توضیح داد: این مسائل شایعه است و من چنین چیزی را باور ندارم. فکر می‌کنم سردار چون تازه به تیم جدید رفته احتمالاً از کادرفنی اجازه گرفته تا با تیم جدیدش باشد و در تمرینات حاضر شود و زودتر آماده شود و فکر می‌کنم از اردوهای بعد به تیم ملی اضافه شود.

نیکبخت در مورد وضعیت مسابقات لیگ برتر هم گفت: فعلاً زود است بخواهیم نظر بدهیم ولی با توجه به چیزی که تا الان دیدم سپاهان تیم خوب و کاملی بسته و از لحاظ فنی هم شرایط خیلی خوبی دارد. به نظرم آنها حتی در لیگ قهرمانان آسیا هم می‌توانند نتایج قابل قبولی کسب کنند. سپاهان فقط پرستاره نیست و با برنامه بازیکن جذب کرده و می‌دانسته چه می‌خواهد. من این تیم را خیلی آماده و قدرتمند دیدم و از مدعیان اصلی قهرمانی می‌تواند باشد.

وی در پایان یادآور شد: نکته منفی در لیگ ما عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی است. این دو تیم هرچه دارند از تماشاگرانشان است. اصلاً اگر آزادی آماده نیست چه اشکال دارد در محل دیگری بازی کنند؟ من وقتی وارد زمین می‌شد جو ورزشگاه و تماشاگران را می‌دیدم انرژی می‌گرفتم. بازیکن در حضور تماشاگر انرژی‌اش 100 برابر می‌شود. باور کنید فوتبال بدون تماشاگر لطفی ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز