خبرگزاری کار ایران

اما و اگر‌های فهرست جدید قلعه‌نویی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۱۱۹

فهرست جدید تیم ملی اما و اگرهایی دارد که برای افکار عمومی تبدیل به علامت سوال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران برای اردوی شهریورماه و دیدار دوستان با بلغارستان و آنگولا که از امروز آغاز می‌شود آماده خواهد شد و فهرست نفرات حاضر در این اردو روز گذشته از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد.

در این فهرست علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، محمدرضا اخباری، میلاد محمدی، احسان حاج صفی، رامین رضاییان، صادق محرمی، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، حسین مرادمند، علی کریمی، میلاد سرلک، سعید عزت‌اللهی، علی علیزاده، سامان قدوس، احمد نوراللهی، وحید امیری، محمد محبی، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش، رضا اسدی، مهدی طارمی و شهریار مغانلو حضور دارند.

چند نکته در خصوص این فهرست:

 

* تنبیه کنعانی‌زادگان

حرکت حسین کنعانی‌زادگان در بازی‌های تورنمنت کافا که منجر به اخراج وی شد با اعتراض‌های زیادی از سوی اهالی فوتبال روبرو شد و امیر قلعه‌نویی هم در گفتگوی اخیرش عنوان کرد ممکن است برخی از نفرات به دلیل مسائل اخلاقی در فهرست جدید او حضور نداشته باشند. کنعانی‌زادگان که در دیدارهای اخیر پرسپولیس عملکرد خوبی داشت در فهرست جدید جایی ندارد تا مشخص شود منظور قلعه‌نویی از تنبیه انضباطی در خصوص وی بوده است.

 

* چشم پوشی از حسینی

حسین حسینی، کاپیتان و گلر استقلال عملکرد خیلی خوبی در دیدارهای اخیر از خودش در ترکیب آبی‌پوشان به نمایش گذاشته است. حسینی در سال‌های اخیر پای ثابت اردوی تیم ملی بوده و معمولاً حتی در زمانی که عملکردش دچار افت شده بود دعوت می‌شد ولی حالا قلعه‌نویی از او چشم پوشی کرده و بیرانوند، نیازمند و اخباری را در فهرست خودش قرار داده است.

 

* ماجرای پر سرو صدای سرلک

میلاد سرلک یکی از علامت سوال‌های بزرگ این فهرست بود چرا که اعزام وی به خدمت سربازی منوط به حضور یا عدم حضورش در این فهرست بود ولی قلعه‌نویی ترجیح داد او را دعوت کند تا خدمت سربازی وی به تعویق بیافتد و مشکلی در همراهی پرسپولیس نداشته باشد. این موضوع موجب اعتراض هواداران استقلال شده است.

 

* قایدی بی قایدی

مهدی قایدی به واسطه انتقال ناکامش به لیگ امارات در سال گذشته، از فهرست جام جهانی قطر بازماند و در بازگشت به استقلال و درخشش در ترکیب این تیم توانست ملی پوش شود. حالا بازگشت او به امارات و تیم الاتحاد کلبا وی را باز از تیم ملی دور کرده و به نظر می‌رسد با ادامه این روند او در جام ملت‌های آسیا هم حضور نخواهد داشت.

 

* قدوس، محبوبِ قلعه‌نویی

سامان قدوس که از حضور در فهرست تیم ملی در فروردین ماه امتناع کرده بود، برای تورنمنت کافا دعوت نشده بود و این می‌تواند به منزله تنبیه او باشد ولی در نهایت بازهم شاهد حضور قدوس در تیم ملی هستیم. در خصوص وی انتقاداتی هم مطرح می‌شود چرا که در ماه‌های اخیر عملکرد خاصی نداشته است و دعوت از او به تیم ملی عجیب بود.

 

* شجاع بی شجاع

یکی دیگر از پاهای ثابت اردوهای تیم ملی از زمان ویلموتس تا اردوی اخیر، شجاع خلیل زاده بود ولی حضورش در تراکتور ظاهراً با عملکردی که مد نظر قلعه‌نویی باشد همخوانی نداشته و در این فهرست از حضورش در ترکیب اصلی خبری نیست. او زوج خوبی با کنعانی زادگان تشکیل داده بود و هماهنگی خوبی داشتند ولی در نهایت هیچکدام در اردوی حال حاضر حضور ندارند.

 

* سردار دعوت نشد

سردار آزمون به تازگی به رم پیوسته و شایعاتی مبنی بر وجود بندی در قرارداد او که بابت عدم حضور در تیم ملی تعهد داده است وجود دارد و این موضوع تکذیب هم نشده است. عدم حضور آزمون در این فهرست این شایعات را پررنگ‌تر کرده است و باید دید واقعاً قلعه‌نویی باید قید آزمون در جام ملت‌ها را بزند یا در اردوهای بعدی شاهد بازگشتش به فهرست هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز