خبرگزاری کار ایران

تارتار: نیمه دوم هوشمند بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۷۶۲

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: فولاد با بازی مالکانه‌ای که دارد، ما را اذیت کرد اما در نیمه دوم هوشمندانه بازی کردیم و از فضاها به خوبی استفاده کردیم.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پس از پیروزی ۲ بر صفر برابر فولاد خوزستان در خانه اظهار کرد: نیمه اول را خوب آغاز کردیم اما فولاد با بازی مالکانه‌ای که داشت و در این بخش از تیم‌های خوب است، ما را اذیت کرد. ما به دنبال ضد حمله بودیم اما در نیمه اول ما را اذیت کردند. در نیمه دوم هوشمندانه بازی کردیم و از فضاها به خوبی استفاده کردیم. دو گل زدیم و موقعیت‌های دیگری نیز داشتیم و نتیجه می‌شد بهتر هم باشد.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به سریال مصدومیت‌های این تیم، خاطر نشان کرد: در ۱۵ سال مربی‌گری‌ام اینقدر مصدوم در تیمم نداشتم. اتفاقات فوتبالی است اما ۹۵ درصد این مصدومیت‌ها در بازی رسمی اتفاق افتاده و ایرادی به تمرینات نیست. این بدشانسی جزئی از فوتبال است. به خاطر بازیکنانی که می‌توانستند به تیم ملی دعوت شوند و مصدوم شدند، از لحاظ روحی به هم ریختم. بدترین سال فوتبالی‌ام بود اما باز هم تیم خوبی داریم.

او ادامه داد: همیشه در بازی‌های خارج از خانه خوب بودیم اما سال عجیبی بود. تیم‌ ما منسجم است و بیرون از خانه بهتر نتیجه می‌گیرد.

تارتار در پایان با اشاره به صحبت‌های منصوریان درباره ارتفاع شهر اصفهان از سطح دریا و مشکل تیم‌های خوزستانی، تاکید کرد: ارتفاع فولادشهر به ما کمک می‌کند و می‌دانستم که بازیکنان فولاد خسته می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز