خبرگزاری کار ایران

تارتار: گل‌گهر در کورس سهمیه است/ تیم باهوش‌تر، برنده خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۰۴۴

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: هر تیمی باهوش‌تر عمل کند، نتیجه می‌گیرد. گل‌گهری‌ها فضایی به ما خواهند داد که می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار ذوب‌آهن با گل گهر سیرجان در فولادشهر اظهار کرد: بازی سختی داریم، گل‌گهر در کورس سهمیه است، سرمایه‌گذاری خوبی داشته و نتیجه آن را هم می‌بیند.

وی افزود: بازی سختی با استقلال داشتیم و بازی قابل قبولی را با توجه به بضاعت خود انجام دادیم.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص نحوه بازی گل‌گهر توضیح داد: گل‌گهر با ریسک بالا حمله می‌کند و جزو خط حمله‌های برتر لیگ هستند. ضعف آن‌ها این است که فضایی به ما خواهند داد که می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

تارتار تصریح کرد: هر تیمی باهوش‌تر عمل کند، نتیجه می‌گیرد. آن‌ها در بازی‌های خارج از خانه عملکرد خوبی داشتند و ما هم در خانه خوب بوده‌ایم.

وی در مورد داوری خاطرنشان کرد: صحیح نیست که فشاری بر روی تیم داوری بگذاریم. ذوب‌آهن بر طبق آمار بیشترین ضرر را از داوری متحمل شده اما برای همه داوران و داور بازی فردا آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه سلیمانی در اختیار کادر پزشکی بوده است، افزود: گل‌گهر در هر پست از ۲، ۳ بازیکن بهره می‌برد اما سعی می‌کنیم از نبود بازیکنان حریف که می‌تواند تاثیرگذار باشد، استفاده کنیم.

تارتار همچنین درباره اینکه هدفش برای حضور در میان ۶ تیم بالیا جدول در ابتدا فصل یادآور شد: ما از اول فصل گفتیم که می‌خواهیم جایگاه بهتری نسبت به فصل قبل داشته باشیم، فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است. مصدومیت‌ها به ما ضربه زد اما هنوز ۶ مسابقه باقی مانده است.

وی تاکید کرد: عملکرد ما در این مسابقات در سرنوشت ما برای فصل آینده تاثیرگذار است. بازیکنان و کادر فنی فرصت دارند که شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز