خبرگزاری کار ایران

تارتار: بازی فردا برای ما و سپاهان سخت خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۳۳۱

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: فردا یک بازی بسیار سخت برای هر دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن خواهد بود.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار ذوب‌آهن مقابل سپاهان گفت: فردا یک بازی بسیار سخت برای هر دو تیم خواهد بود، چون در دربی جایگاه تیم‌ها خیلی تأثیرگذار نیست و جذابیت‌های خاص خودش را خواهد داشت. بازیکنان ما شرایط را درک خواهند کرد و وضعیت خوبی در هفته‌های گذشته نداشتیم، ولی خیلی مصمم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و سعی کردیم روی نقاط ضعف و قوت سپاهان به خوبی کار کنیم.

وی ادامه داد: سپاهان سرمربی خوبی دارد و احترام خاصی برای مورایس قائل هستیم، او از مربیانی هست که به فوتبال ما کمک می‌کند و برای او به غیر از بازی فردا آرزوی موفقیت دارم. سپاهان بازیکنان توانمند و قدرتمندی دارد و تیمی فیزیکی است و آنالیز خوبی از این تیم داریم. نقاط ضعفی هم دارند و سعی می‌کنیم از آنها استفاده کنیم تا بتوانیم دست پر ورزشگاه را ترک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که «نتیجه‌گیری در دربی اصفهان مسیر جدیدی را در ادامه لیگ برای تیمش به وجود می‌آورد؟»، تصریح کرد: ما راه‌مان را درست رفتیم و بدشانسی‌هایی که آوردیم واقعاً به ما صدمه زده است و باید قبول کنیم که امسال خوش‌شانس نبودیم و آسیب‌دیدگی‌ها در بعضی از پست‌های حساس به ما صدمه زده است. این را می‌دانیم که در پایان فصل جایگاه‌ها مشخص می‌شود. ما سال گذشته هم در همین شرایط به سپاهان خوردیم و فکر می‌کنم دو بازی قبلش را باخته بودیم و شرایط خوبی هم نداشتیم و استارت موفقیت‌های ما از همین بازی شروع شد. امیدوارم فردا هم همین اتفاق بیفتد و ناامید نیستیم. ما صبور هستیم و امیدواریم که هواداران هم صبور باشند و به ما فرصت بدهند. امروز هم باهواداران نشست خوبی داشتیم و کاملاً با آنها صحبت کردم و قانع شدند. ان‌شاءالله همیشه همراه ما باشند تا به روزهای خوب خودمان برگردیم.

تارتار در واکنش به طرح این موضوع که در دربی اصفهان تا به حال شکستی نداشته است و می‌تواند روند شکست‌ناپذیری‌اش را ادامه دهد، خاطر نشان کرد: دربی شرایطش با سایر بازی‌ها متفاوت است. ما اگر به لحاظ ذهنی بتوانیم به خودباوری برسیم و فردا هم اگر این شرایط را داشته باشیم می‌توانیم حتی سپاهان را تحت فشار بگذاریم. ما تیم معمولی نیستیم و تیم سرسخت و جان‌سختی هستیم. ما حتی در برابر پرسپولیس در تهران 70 دقیقه فوق‌العاده بودیم و روی عدم تمرکز شکست خوردیم. فردا هم باید با تمرکز بالا بازی کنیم و به هواداران‌مان قول می‌دهیم که با تمام توان بازی می‌کنیم تا شاد باشند.

وی درباره اینکه بازیکنان ذوب‌آهن در هفته‌های گذشته علت نتیجه‌گیری‌شان را عملکرد ضعیف خود می‌دانستند، گفت: اصلاً بازیکن مقصر نیست، ما باید بازیکنان را در طول هفته آماده کنیم و برای همین است که من بعد از بازی‌ها همه چیز را گردن می‌گیرم. بازیکنان به خاطر ارتباط خوبی که با کادر فنی دارند، اشتباهات‌شان را بیان می‌کنند ولی اشتباهات فردی هم به کادر فنی برمی‌گردد. ما باید اشتباهات آنها را به حداقل برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد شرایط فنی آرمان قاسمی خاطرنشان کرد: آرمان هم یکی از مدافعان ماست و ما در این پست ترافیک داریم. آرمان بازیکنی است که من در 17، 18 سالگی‌ در لیگ برتر بازی‌اش دادم و خودم او را به این تیم آوردم. بازیکنان هیچ فرقی برای ما ندارند و هر کدام که شرایط فنی بهتری داشته باشند بازی می‌کنند. ما مربیان یاد گرفتیم که بین بازیکنان تفاوت قائل نشویم. من از شرایط مدافعان تیمم راضی هستم.

تارتار در پاسخ به این سؤال که مقابل سپاهان بازیکن محروم یا مصدومی دارد، تصریح کرد: بازیکن محروم نداریم، ولی سجاد جعفری و شهرام سالاری مصدوم هستند.

«بازی دوستانه سپاهان مقابل زنیت روسیه می‌تواند تأثیری در فوتبال ما داشته باشد؟»، وی در پاسخ به طرح این پرسش گفت: به هر حال در رنکینگ تیم زنیت جایگاه بسیار خوبی در دنیا دارد و می‌تواند به فوتبال ما کمک کند. من از چنین بازی‌هایی که تأثیر مثبتی در فوتبال ما بگذارد استقبال می‌کنم. یک زمانی هم بایرن مونیخ به ایران آمد. این بازی‌ها می‌تواند به لحاظ فنی به فوتبال ما کمک کند و من موافق چنین بازی‌هایی هستم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که برای تیم ملی انتخاب مربی ایرانی بهتر است یا خارجی، خاطر نشان کرد: تیم ملی ما سال‌هاست دست مربیان خارجی بوده و به نظر من دستاوردی هم نداشتیم و نتوانستیم به غیر از صعود به جام جهانی موفقیتی داشته باشیم. زمان آن رسیده که فرصتی چند ساله هم به مربیان ایرانی بدهند، چون مربیان ایرانی از فوتبال دنیا عقب نیستند و زمان آن رسیده که به مربیان وطنی اعتماد کنیم. باید سعی کنیم انتخاب ما به صورت ترکیبی باشد که تیم هم از نظر مدیریتی و هم فنی قوی باشد. اگر به این شکل باشد شرایط خوبی خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز