خبرگزاری کار ایران

تارتار: ثابت شد بازیکنان ذوب آهن با کادر فنی این تیم همدل و همسو هستند / استرس داشتیم و مُردیم تا مس را بُردیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۱۲۸

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امروز ثابت شد بازیکنان ما با کادر فنی همدل و همسو هستند و جانانه جنگیدند و مزد زحمات‌شان را گرفتند.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار پس از پیروزی یک بر صفر ذوب‌آهن مقابل مس کرمان در نشست خبری اظهار داشت:  قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم، باید از عباسی مشاور عالی، کوهی و همچنین اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن که پیش از بازی به رختکن ما آمدند و از نظر روحی بچه‌ها را آماده کردند، تشکر کنم. دست تک تک بازیکنان‌مان را نیز به گرمی می‌فشارم. امروز ثابت شد بازیکنان ما با کادر فنی همدل و همسو هستند و جانانه جنگیدند و مزد زحمات‌شان را گرفتند. به قولی، مردیم تا بردیم.

وی افزود: با توجه به اینکه هشت هفته‌ای بود که نتیجه نگرفته بودیم امروز استرس زیادی برای پیروزی داشتیم. موقعیت‌های بسیار خوبی ایجاد کردیم که به خاطر استرسی که در ساق پای بازیکنان بود، یکی پس از دیگری از دست می‌رفت. استرس عجیبی داشتیم، ولی خدا را شکر بردیم. در یکی دو ماه گذشته من، کادرفنی‌ام و بازیکنانم تحت فشار بودیم و با این پیروزی از بحران خارج شدیم. امیدوارم با این همدلی راه‌مان را به خوبی ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در واکنش به شعار و کنایه هواداران مس علیه او به دلیل پیشنهاد فدراسیون فوتبال به او برای پذیرفتن هدایت تیم ملی فوتبال، گفت: ما نمی‌توانیم به تماشاگران مس چیزی بگوییم، آنها میهمان بودند. هر چند در ورزشگاه نقش جهان اصفهان نیز از این شعارها بی‌نصیب نبودیم. می‌گویند برای آدم‌های موفق از این اتفاقات می‌افتد و به قطار در حال حرکت سنگ می‌زنند. ما رو به جلو حرکت می‌کنیم و خوشحالیم فشار روی ما می‌گذارند تا نتوانیم راه‌مان را پیش برویم. خدا را شکر که در بدترین شرایط به ما عنایت داشت. من روزهای سختی را گذراندم و امروز لطف و عنایت خدا را دیدم. امروز دیدید که گل ما چطور به ثمر رسید.

تارتار ادامه داد: قطعاً  گزینه تیم ملی بودیم که انصراف دادیم. این مسئله برای امسال نیست و در 14، 15 سال گذشته از با ثبات‌ترین مربیان لیگ برتر بوده‌ام. در هفت سال گذشته هیچ وقت وسط فصل از تیمی جدا نشدم و تیم‌های بی‌بضاعت را به سرانجام رساندیم. خوشحالم دیده شدیم، آنهم در شرایطی که به لحاظ تیم رسانه‌ای قوی نیستیم. خوشحالم ما را در گزینه‌های تیم ملی قرار دادند.

وی راجع به اینکه قطار ذوب‌آهن در سال گذشته بیشتر در حال حرکت بود تا امسال، خاطر نشان کرد: این قضیه را دیگر سیاسی‌ نمی‌کنیم! با توجه به اینکه هفته‌های گذشته زیر فشار بودیم. هر سال در حرکت هستیم و آن را ادامه می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد اینکه برخی افراد اعتقاد دارند سرمربی تیم ملی انتخاب شده و با مطرح کردن گزینه‌های داخلی سعی کردند به مردم بگویند سطح تیم ملی با انتخاب این گزینه‌ها پایین می‌آید، گفت: از این زاویه به این مسئله نگاه نمی‌کنیم. ما نمی‌توانیم بگوییم قلعه‌نویی مربی کم‌افتخاری است و واقعاً حقش است که به او اعتماد شود. جواد نکونام هم در این چند سال قوی عمل کرد. فرهاد مجیدی نیز در سال دوم مربیگری‌اش بدون باخت قهرمان شد و الان در خارج از کشور مربیگری می‌کند. حسین فرکی کم تجربه ندارد و دو سه قهرمانی در کشور دارد. من نباید از خودم بگویم و در این 15 سال روزمه کاری‌ام مشخص است. ما باید واقع‌بینانه صحبت کنیم. ساکت الهامی و حمید مطهری نیز خوب کار کرده‌اند. ما اصولی نگاه می‌کنیم و این حرف‌ها را قبول نمی‌کنیم، ولی سیاست فدراسیون باید طوری باشد که فوتبال ملی‌مان پس از مدت‌ها قهرمان آسیا شود. امیدوارم بهترین انتخاب صورت بگیرد و ما قطعاً حامی آن شخص خواهیم بود.

تارتار در مورد غیبت قاسم حدادی‌فر یادآور شد: حدادی‌فر در کلاس‌های مربیگری شرکت کرده است. قاسم از آن مربیان آینده‌دار کشور است و موفق می‌شود.

وی در پایان گفت: از هواداران واقعی ذوب‌آهن تشکر می‌کنیم که صبوری کردند. امروز پس از مدت‌ها خوشحال‌شان کردیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم تا آنها خوشحال بمانند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز