خبرگزاری کار ایران

تارتار: روی جریان بازی مسلط بودیم و بیشتر از گل‌گهر توپ را در اختیار داشتیم/ پنالتی ما دیده نشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۲۸۷

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: مقابل گل‌گهر کاملاً مسلط بودیم و خیلی بیشتر از حریف توپ را در اختیار داشتیم.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پس از جدال خانگی شاگردانش مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: جا دارد از هواداران تیم‌مان تشکر کنم، چون از دقیقه یک تا پایان بازی ما را تشویق کردند و در این برد تأثیرگذار بودند. درباره بازی باید بگویم که بازی در نیمه اول کاملاً یک‌طرفه بود. ما کاملاً مسلط بودیم و خیلی بیشتر از حریف توپ را در اختیار داشتیم. موقعیت‌های نصف و نیمه‌ای هم داشتیم و حتی فکر می‌کنم یک پنالتی هم صورت گرفت که نمی‌دانم داور جاگیری‌اش خوب نبود یا تشخیص نداد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: در شروع نیمه دوم تیم گل‌گهر بازی را بهتر شروع کرد و ما را غافلگیر کردند. در ادامه با تغییراتی که ایجاد کردیم، توانستیم بازی را به تعادل برسانیم و در یکی از حملات سریع‌مان که با توپ‌گیری یکی از هافبک‌های‌مان صورت گرفت، توانستیم به گل برتری برسیم. در ادامه هم بازی را مدیریت کردیم، اما در یکی دو صحنه خوش‌شانس بودیم و در چند صحنه نیز دروازه‌بان و مدافعان‌مان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و در نهایت توانستیم سه امتیازی باارزش را کسب کنیم. جا دارد از همه بازیکنان تشکر کنم؛ آنها جانانه جنگیدند و تلاش مضاعفی داشتند که توانستیم این سه امتیاز را به دست بیاوریم.

وی درباره برتری تیمش مقابل گل‌گهر که پس از مدت‌ها رقم خورد، گفت: در جریان این مسئله نبودم، ولی می‌دانم که در این دو سال چنین بازی‌هایی را انجام دادیم، یعنی چنین اتفاقاتی مقابل تیم‌های دیگر نیز بود. ما سال‌ها بود که نتوانسته بودیم سپاهان را شکست بدهیم؛ یا همیشه به مس رفسنجان در سال‌های حضورش در لیگ برتر باخته بودیم. خدا را شکر که با عنایت او و تلاش مجموعه توانستیم این نتایج را رقم بزنیم.

تارتار در مورد عملکرد داور مسابقه تصریح کرد: داور در دو صحنه اشتباه تأثیرگذار داشت. رحیمی مقدم از داوران جوان ماست و خاطره بدی از او ندارم، ولی یک پنالتی در نیمه اول نگرفت و یک صحنه نیز در نیمه دوم و در شرایطی که در حال ضدحمله بودیم، مدافع  حریف که یک اخطار داشت، جلوی حمله ما را گرفت و باید اخراج می‌شد. من در آن صحنه واقعاً عصبانی شدم، چون می‌دانم داور آن صحنه را مدیریت کرد، وگرنه عدالت این بود که آن بازیکن اخراج شود. در کل چون داور روی نتیجه تأثیری نداشت و ما هم بازی را بردیم، به گروه داوری خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره عملکرد عرفان معصومی هم خاطر نشان کرد: عرفان از بازیکنان سابق خودم است. من در پارس جنوبی که بودم، بازی‌اش دادم. او خوب رشد کرد و برای سربازی به فجر رفت. ما در نیم‌فصل این بازیکن را جذب کردیم و او به همراه سامان نریمان جهان، مهران درخشان‌مهر و روح‌الله سیف‌اللهی خریدهای خوبی بودند و قیمت‌های مناسبی داشتند و واقعاً به ما در نیم‌فصل دوم کمک کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز