خبرگزاری کار ایران

تارتار: دوست ندارم نفت مسجدسلیمان سقوط کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۱۸۲

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: دوست ندارم تیم نفت مسجدسلیمان از لیگ برتر خارج شود.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش برابر نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: خوشحالم در شهری هستم که خاطرات بسیار خوبی را در اینجا به همراه تیم نفت و هواداران پرشور و خونگرم نفت داشتم. فکر می کنم هواداران نفت فردا محروم هستند و ای کاش بودند و به جذابیت های این دیدار کمک می کردند.

او ادامه داد: فکر می کنم بازی فردا می تواند یکی از سخت ترین بازی های امسال ما باشد؛ در صورتی که انگیزه ما به اندازه انگیزه بازیکنان نفت نباشد. به هر حال فکر می کنم فردا بازیکنان نفت می خواهند با تمام وجود و انتحاری بازی می کنند چون امید دارند با برد در دیدار فردا به جدول برگردند. به این موضوع واقف هستیم و صحبت های لازم ر ا با بازیکنان انجام داده ایم و سعی می کنیم فردا از بازیکنانی استفاده کنیم که انگیزه بیشتری دارند. انگیزه در دیدار با نفت برای ما مهم است و باید پا به پای بازیکنان حریف بدویم و بجنگیم تا ان‌شاءالله بتوانیم موفق باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: به جز بازی فردا، برای نفت آرزوی موفقیت دارم و واقعا دوست ندارم این تیم از گردونه لیگ برتر خارج شود. این مردم حق دارند که تیم خوبی داشته باشند و امیدوارم با رسیدگی بیشتر نفت حفظ شود.

او بیان کرد: بازی فردا سخت است و با توجه به اینکه نفت می خواهد برنده باشد ما باید خیلی باهوش و با انگیزه باشیم و از نقاط ضعف حریف استاده کنیم. روی این مسائل کار کرده ایم و ان‌شاءالله به هدفمان که برد است برسیم. ما بدون استرس هستیم و فقط به برد فکر می کنیم. زمین ورزشگاه مساعد است و این اجازه را به دو تیم می دهد کیفیت خوبی ارائه دهند. جا دارد از کسانی که مسئول نگهداری زمین هستند، تشکر کنم.

تارتار عنوان کرد: خاطرات خوبی از این شهر دارم و دوست ندارم نفت سقوط کند اما فوتبال است و شغل ما بوده و باید با تمام توان کارمان را انجام دهیم. امیدوارم با برد، هواداران ذوب آهن را خوشحال کنیم و روند خوبمان را ادامه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز