خبرگزاری کار ایران

منصوریان: ریتم بازی درست باشد مقابل استقلال برنده می‌شویم/ 5 مصدوم داریم/ نگاهم به بنزین سبز فولاد هم هست

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۳۲۶

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید اگر ریتم بازی تیمش مقابل استقلال شبیه به بازی ملوان باشد می‌تواند برنده از میدان خارج شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان، سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار کرد: قطعا فردا بازی سخت و زیبایی خواهد بود. تیم ما هر روز همگن‌تر می‌شود. مجموعه ما استقلال را بعد از بازی با مس کرمان کاملا آنالیز کرده و شناخت کاملی داریم. امیدوارم با اتحاد تیمی‌مان که به مراتب مهم‌تر از تاکتیک داخل تیم است، اگر ریتم بازی ملوان را داشته باشیم، فکر می‌کنم در بازی فردا سربلند باشیم.

وی افزود: کار تیم ما خیلی سخت است چرا که مصدوم زیاد داریم نزدیک 5 بازیکن مصدوم هستند و در ترکیب اصلی قرار ندارند و فقط اسم آنها را داریم. در مجموعه باشگاه نیستند. یکسری در حوزه لجستیک مشکل داریم با دکتر شعبانی صحبت کردیم که سریع و السیر کارها جمع وجور شود.

سرمربی فولاد درباره قرعه جام حذفی تیمش گفت: در جام حذفی همه بازی‌ها سخت است. اولین بازی می رویم و در سیرجان بازی می‌کنیم، برنده ما و گل‌گهر با پرسپولیس بازی می کند. با تمام وجود تلاش می‌کنیم از پرچمی که دست ما امانت گذاشتند دفاع کنیم. نگاهی هم به عقب‌تر نداریم. با توجه به اینکه می دانیم مجموعه چه آسیب‌هایی از لحاظ روحی و روانی خورده. چه آسیب‌هایی از لحاظ فیزیکی بازیکنان خوردند. هشت بازی آینده ما حکم جام حذفی را دارد. در جام حذفی هم با تمام قوا می رویم. 

منصوریان با پیش‌بینی شرایط تیمش در آینده گفت: فکر می کنم تیم ما روز به روز بهتر می شود. ابتدا روی حوزه روحی- روانی کار می کنیم بعد روی نقاط تاکتیکی کار می کنیم. بازی فردا مقابل استقلال برای ما نقطه عطفی است. در حوزه آینده فولاد کاملاً فردا می‌تواند نقطه‌ای باشد که بچه‌های ما را بلند کند.

وی درباره مصدومان و محرومان تیمش تصریح کرد: ما از قبل فرشید اسماعیلی، مجید علیاری و علی قربانی را نداریم. سوگیتا هم تقریبا 50- 50 نداریم و ساسان انصاری کاپیتان دوم تیم خود را در اختیار نداریم که چهار کارته است. بقیه بازیکنان را داریم و امیدواریم که کم کم نگاه‌مان به بنزین سبز و جوان‌هایمان است. بعضی از جوانان‌مان افق روشنی دارند و ترکیمان را به سمتی می‌بریم که از آن‌ها استفاده کنیم.

منصوریان درباره همکاری با مربیان اسپانیایی فولاد بیان کرد: ما گاردی نداریم. من دستیار خارجی زیادی داشتم. کافی است که با آن‌ها هم زبان باشید. کار کردن با آن‌ها هم راحت است چرا که حرفه‌ای هستند. خبر خوبی که وجود دارد این است که با باشگاه فولاد همکاری کنیم تا شروع به تولید مربی در خوزستان کنیم. باشگاه فولاد فعالیتی برای منسجم‌تر کردن تیمش و استفاده از نسل اول این تیم مانند سیاوش بختیاری‌زاده نداشته است. به همین دلیل می‌توان در این حوزه به باشگاه فولاد خرده گرفت. من قول و قراری با باشگاه فولاد داشتم که جوان‌ترها یواش یواش اضافه شوند. قطع به یقین سالیان طولانی در فولاد نخواهم بود ولی باید اثری در حوزه مربی‌گری بگذارم. اگر سال آینده در فولاد ماندم، بازیکنان تاپ خوزستانی که در لیگ برتر هستند را به شهرشان برمی‌گردانیم. فولاد تنها تیمی است که نام استان پشتش است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز