خبرگزاری کار ایران

بختیاری‌زاده: در زمان نکونام فولاد مشکل روحی و روانی داشت/ امنیت شغلی منصوریان وابسته به نتایجش است/ سخنگوی فولاد فرا تنش تیم را خوب مدیریت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۱۱۲

پیشکسوت فوتبال خوزستان با انتقاد از جواد نکونام او را عامل مشکل روحی و روانی فولاد و نتایج بد این تیم دانست.

سیاوش بختیاری‌زاده در گفتگو با ایلنا، پیرامون آخرین وضعیت فولاد خوزستان در روزهای اخیر اظهار داشت: حمیدرضا شعبانی که در حال حاضر به عنوان مدیرعامل فولاد فعالیت می‌کند، پیش از این در سال 1390 وقتی وزارت نفت قصد داشت نفت مسجد سلیمان را منحل کند، مساعدت زیادی انجام داد و با مدیران ارشد وزارتخانه مذاکره کرد. بنابراین او دلسوز فوتبال خوزستان است. 

وی افزود: فولاد از نظر بازیکن جز 3 تیم برتر لیگ است اما به دلیل تنش‌های سرمربی سابق با بازیکنان، هواداران و اصحاب رسانه این تیم از نظر روحی و روانی بهم ریخت. تنش‌های نکونام روی عملکرد بازیکنان تیم موثر بود. برای اثبات حرفم کافی است به بازی فولاد و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا نگاهی بندازید. مگر الهلال تیم کمی است؟ بعد نکونام انگار بازیکنان فولاد از قفس آزاد شدند و در قطر نمایش بسیار خوبی داشتند. بسیار آبرومند مقابل این تیم عربستانی ظاهر شدیم.

پیشکسوت فوتبال خوزستان تصریح کرد: در بازی ملوان هم درست است فولاد دیر گلزنی کرد اما 4 یا 5 موقعیت خوب داشت که بتواند به گل برسد. 

بختیاری‌زاده در پاسخ به این سوال که چرا بخشی از هواداران نسبت به انتخاب علیرضا منصوریان انتقاد داشتند، گفت: واقعیت بعد از نکونام، هواداران انتظار مربی بزرگ خارجی داشتند. اما مربیان بزرگ خارجی در این مقطع فصل بدون تیم نیستند و در مجموع شرایط هیات مدیره تصمیم گرفت آقای منصوریان را انتخاب کند. به نظرم مربیان کروات پدر فوتبال باشگاه فولاد هستند و آنها به تیم نظم و نسخ دادند و نتایج بسیار خوبی با این تیم کسب کردند.  منصوریان هم البته سرمربی خوبی است در آخرین تیم‌های نتوانسته همکاری طولانی مدت داشته باشد و معمولاً‌ برکنار شده است.

وی خطاب به منصوریان گفت: با اینکه مردم علاقه دارند بازیکنان جوان فولاد به میدان بروند اما در مقطع فعلی زمان مناسبی برای استفاده از جوانان نیست. او باید تمام هم و غم خود را برای کسب نتایج خوب در لیگ برتر بگذارد و از بهترین بازیکنانش استفاده کند. در فصل بعد که وقت بیشتری دارد با صبر و حوصله  عمل کنند.

پیشکسوت فوتبال خطاب به مدیران فولاد عنوان کرد: با منصوریان تا آخر فصل ادامه می‌دهیم. اگر تیم با او خوب نتیجه گرفت که به کارش ادامه بدهد. در واقع امنیت شغلی منصوریان وابسته به نتایجی است که کسب می‌کند، در غیر اینصورت با مربیان سایه در فصل جدید همکاری کنند. 

بختیاری‌زاده در خصوص انتقادات به عملکرد سخنگوی فولاد تصریح کرد: سخنگویی که 30 سال سن بیشتر ندارد اما حواشی و حتی فراتر از تنش تیم را خوب مدیریت کرد. با اطلاعات خوب در برنامه‌های مختلف حاضر شد و او به خاطر حفظ آبروی فولاد پاسخگو است و یک عده از این موضوع دل خوشی ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز