خبرگزاری کار ایران

صنعت نفت آبادان و فولاد؛ تقابل انگیزه‌ها در سکوت تختی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۱۶۱

دربی خوزستان بدون حضور تماشاگران و با انگیزه‌های زیاد توسط اعضای دو تیم دنبال می‌شود.

به گزارش ایلنا، تیم‌های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان از ساعت 21 امشب در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.  با اینکه قرار بود دربی خوزستان با حضور تماشاگران در ورزشگاه تختی برگزار شود، ستاد کرونا، با این موضوع موافقت نکرد. محمدرضا تارخ قضاوت این مسابقه را برعهده دارد.

*صنعت نفت آبادان

صنعت نفت آبادان در 5 هفته گذشته 2 تساوی، 2 شکست و یک پیروزی در لیگ برتر کسب کرده است. آخرین پیروزی آبادانی‌ها در هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل پرسپولیس ثبت شد. شاگردان منصوریان هفته گذشته مقابل شهرخودرو در مشهد به تساوی یک بر یک رضایت دادند. با این حال زردپوشان آبادانی انگیزه زیادی دارند تا بعد از 64 روز دوباره با پیروزی از میدان خارج شوند. آنها در هفته بیست و پنجم با تغییرات زیادی وارد زمین مسابقه شدند و به گفته سرمربی این تیم در وقفه لیگ برتر،‌ تغییرات تاکتیکی را دنبال کردند.

بازیکنان صنعت نفت تا پیش از مسابقه فولاد، 50 درصد دریافتی داشته‌اند. قرار بود بعد از وقفه 28 روزه لیگ برتر درصد دریافتی این تیم افزایش پیدا کند، اما اتفاق خاصی در این مورد نیفتاد. در این شرایط منصوریان در نشست خبری بعد از بازی شهرخودرو، انتقادات تندی درباره شرایط مالی تیمش به زبان آورد. 

در این بازی صنعت نفت آبادان 3 غایب دارد. محمد بختیاری به دلیل پارگی رباط صلیبی، امید حامدی‌فر به علت مصدومیت در این مسابقه غایب هستند. همچنین محمود مطلق‌زاده هم به دلیل دریافت کارت زرد نمی‌تواند در این مسابقه حاضر باشد.

صنعت نفت آبادان در پایان هفته بیست و پنجم لیگ برتر با 32 امتیاز در رده هشتم قرار دارند.

*فولاد خوزستان

فولاد خوزستان از نظر روحی و روانی در بهترین شرایط ممکن قرار دارد. شاگردان نکونام بعد از صدرنشینی و صعود از گروه C لیگ قهرمانان آسیا با انگیزه‌های زیادی روبرو هستند. فولاد در 5 هفته اخیر لیگ برتر 3 پیروزی، یک شکست و یک تساوی کسب کرده است. شاگردان نکو هفته گذشته میزبان گل‌گهر سیرجان بودند که به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

لوسیانو پریرا که شرایط خوبی را در هفته‌های اخیر تجربه می‌کند با 4 گل به عنوان بهترین گلزن ادوار دربی خوزستان محسوب می‌شود.

تنها غایب فولاد در این مسابقه وحید حیدریه مدافع این تیم است که به علت محرومیت  نمی‌تواند در زمین مسابقه حاضر باشد. 

فولاد خوزستان بعد از پایان هفته بیست و پنجم با 39 امتیاز در رده چهارم لیگ برتر قرار دارد. هر چند شاگردان نکونام شانسی برای کسب سهیمه لیگ قهرمانان آسیا ندارند‌، اما انگیزه‌های شخصی باعث نمایش خوب در هفته‌های باقیمانده لیگ برتر می‌شود. 

یکی از نکات این مسابقه رویارویی دو مربی است که سابقه بازی در استقلال را داشته‌اند و از مربیان جوان لیگ برتری به حساب می‌آیند. هرچند نکو نسبت به منصوریان  در را دوران مربیگری روند بهتری را پشت سرگذاشته است.

گفتنی است دربی خوزستان در دور رفت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز