خبرگزاری کار ایران

منصوریان: با وسواس کامل فولاد را آنالیز کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۰۴۲

سرمربی صنعت نفت گفت: به دلیل سخت بودن بازی با فولاد، صنعت نفت آبادان تیم حریف را با وسواس کامل آنالیز کرده است.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان، سرمربی صنعت نفت در نشست پیش از بازی با فولاد خوزستان در لیگ برتر گفت: می‌دانیم با چه تیم سخت‌کوش و زیرکی بازی داریم و به دلیل سخت بودن بازی با فولاد، صنعت نفت آبادان تیم حریف را با وسواس کامل آنالیز کرده است و بازیکنان آمادگی کامل برای حضور در این رقابت را دارند.

او پیش بینی کرد هر نیمه بازی فردا مقابل فولاد خوزستان چهار دقیقه وقت اضافه داشته باشد چون تیم میهمان سخت کوش است و زردپوشان نیز به سه امتیاز برد نیاز دارند پس یک دربی خوب و بسیار سخت با تیم اهواز خواهیم داشت.

سرمربی صنعت نفت آبادان از حاضر نبودن حامدی فر و بختیاری در بازی فردا خبر داد و گفت : بازی دادن مطلق زاده معلوم نیست اما بقیه بازیکنان سرحال و در آمادگی کامل هستند.

آقای منصوریان باری دیگر خواستار حضور هواداران در ورزشگاه تختی آبادان شد و گفت :قرار است امشب در این خصوص تصمیم گیری شود اما اگر اداره بهداشت یا مسئولان بلندپایه شهر شرایط را فراهم کنند ما می‌توانیم سه هزار هوادار را در ورزشگاه داشته باشیم.

او گفت : برزیل ایران با تمام وجود بازی می‌کند و مهم تر از همه این است که دوست داریم لبخند روی لب هواداران باشد و بعد از بازی یزله معروف انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز