خبرگزاری کار ایران

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

بایرن مونیخ - پاری سن ژرمن: باوارایی‎‌ها حکم اخراج گالتیه را امضا می‌کنند؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۴۷۲

90 دقیقه‌ای که می‌تواند حضور کریستوف گالتیه را در پاری سن ژرمن به پایان برساند، اکنون فرا رسیده و بایرن مونیخ در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از قهرمان فرانسه در آلیانز آرنا استقبال می‌کند.

به گزارش ایلنا، یک ضربه انفرادی از کینگزلی کومان، بازیکن سابق پاری سن ژرمن، کافی بود تا باواریایی ها را به پیروزی یک بر صفر در بازی رفت سه هفته پیش سوق دهد.

در روز ولنتاین، هیچ عشقی بین کومان و پاری‌سن‌ژرمن تقسیم نشد، آن‌ها تسلیم گل دقیقه 53 این بازیکن شدند و تیم جولیان ناگلزمن از اخراج دیرهنگام بنجامین پاوارد جان سالم به در برد تا یک گام محکم به سوی دور بعدی بردارد.

همچنین در نیمه راه برای انتقام از پاری سن ژرمن به خاطر حذف آنها در مرحله یک چهارم نهایی 2020-21، بایرن باید امیدوار باشد که همانند دیدار مقابل لیورپول در 19-2018 در این مرحله حذف نشود. آن‌ها طی 12 حضور اخیر در دور یک هشتم تنها یک مرتبه نتوانستند به مرحله بعدی صعود کنند.

علاوه بر این، از فصل 2010-2011، بایرن با پیروزی در اولین بازی حذفی از لیگ قهرمانان حذف نشده، در حالی که 15 بازی از 17 بازی اخیر اروپایی آنها در آلیانز آرنا با پیروزی به پایان رسیده است.

یروزی 4-2 پاری سن ژرمن مقابل نانت در لیگ فرانسه نام کیلیان امباپه را به عنوان رکورددار بهترین گلزن تاریخ باشگاه ثبت کرد. این بازیکن 24 ساله اکنون 201 گل با پیراهن این تیم به ثمر رسانده است.

در حالی که وضعیت خطرناک به نظر می‌رسد، کریستوفر گالتیه مطمئناً می‌داند که اگر پاری سن ژرمن برای پنجمین بار در هفت فصل اخیر از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شود، چه پیش خواهد آمد. پاری سن ژرمن تنها یکی از شش بازی مرحله حذفی را پس از شکست در بازی رفت با صعود به دور بعدی پشت سر گذاشته است.

پاری سن ژرمن در اوایل این فصل موفق شد هفت امتیاز از سه بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به دست بیاورد اما از اکتبر 2020 تاکنون نتوانسته طی 12 بازی دروازه‌اش را بسته نگه دارد. از 12 دیدار قبلی بین بایرن و پاری سن ژرمن، قهرمان آلمان 6 برد به دست آورده است، در حالی که قهرمان فرانسه نیز 6 پیروزی کسب کرده اما بازی روز چهارشنبه برای گالتیه و عدد 13 شاید به نوعی بدشانسی خواهد بود.

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ:

سامر، استانیشیچ، اوپامکانو، دلیخت، کومان، کیمیچ، گورتزکا، دیویس، سانه، موسیالا، چوپو-موتینگ

ترکیب احتمالی پاری سن ژرمن:

دوناروما، پریرا، مارکینیوش، راموس، حکیمی، رویز، وراتی، ویتینیا، مندس، مسی، امباپه

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز