خبرگزاری کار ایران

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

پیش بازی بایرن مونیخ - بارسلونا: بازگشت لواندوفسکی با پیراهن دشمن به آلیانز آرنا

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۷۸۰

تیم‌های بایرن مونیخ و بارسلونا از ساعت 23:30 امشب در ورزشگاه آلیانز آرنا در چارچوب رقابت‌های هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، بایرن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته به طور شگفت‌آوری توسط ویارئال حذف شد، اما شش بار قهرمان این رقابت‌ها شده و آخرین موفقیتش به فصل 20-2019 برمی‌گردد که با پیروزی 1-0 مقابل پاری سن ژرمن به ثبت رسید.

قهرمان بوندسلیگا دوباره به عنوان برنده احتمالی این دوره در نظر گرفته خواهد شد و آن‌ها هفته گذشته شروعی عالی در گروه C خود داشتند و با دو بر صفر از سد اینتر گذشتند.

بایرن در واقع از 21 آگوست در بوندسلیگا پیروز نشده و در هر سه بازی اخیر خود مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ، یونیون برلین و اشتوتگارت مساوی کرده است.

شاگردان یولیان ناگلزمن در روز شنبه دو بار مقابل اشتوتگارت پیش افتادند، اما ضربه پنالتی سرهو گیراسی در آخرین فرصت، بازی را با نتیجه دو بر دو به پایان رساند.

بایرن مونیخ همچنین در مرحله گروهی رقابت‌های 2022-2021 به مصاف بارسلونا رفت و 3-0 در خانه و 3-0 خارج از خانه پیروز شد و آن‌ها از بازی برگشت نیمه نهایی خود در فصل 2015-2014 برابر تیم کاتالان شکست نخورده‌اند. 

بارسلونا تنها برای چهارمین بار در تاریخ خود نتوانست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل گذشته عبور کند و ثابت کرد که اولین حذف زودهنگام آن‌ها پس از فصل 2001-2000 صورت گرفته است.

یک پنجره نقل و انتقالات تابستانی چشمگیر به شروع قدرتمند بارسلونا در فصل جاری رقابت‌ها کمک کرده است. شاگردان ژاوی هفته گذشته در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا با گلزنی روبرت لواندوفسکی با نتیجه 5-1 مقابل ویکتوریا پلزن به پیروزی رسیدند و این ملی پوش لهستانی اکنون پس از 344 گل در 375 بازی به مصاف تیمی خواهد رفت که در تابستان از آن جدا شد.

بارسلونا همچنین روز شنبه در لالیگا 4-0 مقابل کادیز پیروز شد که موقتاً آن‌ها را به بالای جدول رساند و اکنون در 5 بازی اخیر خود در همه رقابت‌ها پیروز شده است.

بلوگرانا آخرین بار در فصل 2014-2015 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و یوونتوس را در فینال شکست داد، اما به نظر می‌رسد آن‌ها آماده هستند تا چالشی قدرتمند در این فصل ایجاد کنند، با ترکیب تیمی پر از کیفیت و اضافه شدن لواندوفسکی، همانطور که بایرن می‌داند یک مهاجم طراز اول چه مزیت‌هایی دارد.

 ترکیب احتمالی بایرن مونیخ:

نویر، پاوارد، دی لیخت، هرناندز، دیویس، کیمیچ، سابیتزر، گنابری، مولر، سانه، مانه

 ترکیب احتمالی بارسلونا:

ترشتگن، کونده، آرائوخو، گارسیا، بالده،  گاوی، بوسکتس، پدری، رافینیا، لواندوفسکی، دمبله

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز