خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آلومینیوم اراک: ما هم مثل پرسپولیس از داوری‌ها ضرر کردیم/ شاید منظور درویش، سپاهان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۴۷۰

مدیرعامل باشگاه ‌آلومینیوم گفت: 4-3 هفته است آلومینیوم هم مثل پرسپولیس از داوری متضرر می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد رجائیان پس از تساوی بدون گل آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بحث فنی را کارشناسان باید اظهار نظر کنند. خوشحالم تیم ما علیرغم بحث اتوبوسی که در بازی استقلال مطرح می‌کردند، قبل و بعد از 10 نفره شدن پرسپولیس بازی پایاپایی را انجام داد. پرسپولیس تیم بزرگی است که با حضور تماشاگران قدرتش چندبرابر می‌شود. در دقیقه 97 هم احتمال دارد یک توپ بیاید و آن را به گل تبدیل کنند. از عملکرد تیم و رحمتی راضی هستم. نتیجه خوبی گرفتیم.

وی در مورد داوری این مسابقه گفت: 4-3 هفته است آلومینیوم مثل پرسپولیس از داوری متضرر می‌شود. ما هم به خیلی از داوری‌ها اعتراض داشتیم. اگر پرسپولیس از قضاوت ضرر کرده و اعتراض کردند حقشان است اما من واقعاً صحنه‌ها را ندیده‌ام. تا خودم نبینم و نظرات کارشناسان را نپرسم نمی‌توانم اظهار نظر کنم.

مدیرعامل آلومینیوم در مورد اینکه ناظر بازی معتقد است توپ در مسیر دروازه نبوده و کارت زرد باید داده می‌شدچون زانو به پایین بوده و همچنین گولسیانی آفساید را پر کرده، گفت:این را می‌توان اشتباهات داوری گفت.

رجائیان در مورد اینکه درویش معتقد است سرنوشت لیگ مشخص شده و اول فصل بگویند چه کسی قهرمان می‌شود، اظهار داشت: من نمی‌توانم حرفی بزنم. شاید زاویه دید او مثلا سپاهان باشد. چون دیدم دوستان‌شان هم صحبت‌هایی می‌کنند. من اینطور فکر نمی‌کنم. وقتی داور به زمین می‌رود این همه دوربین وجود دارد و کارشناس داوری هست. بعید می‌دانم داوری خودش را در سیستم شغلی‌اش خراب کند. این را می‌توانم قبول کنم که مثلا برای پرسپولیس اشتباهات بیشتری افتاده است. اشتباهات داوری برای ما هم بوده است.

وی افزود: واقعاً‌ به خاطر تیمم خوشحالم. از لحاظ فنی و همبستگی تیمی همه برای موفقیت آلومینیوم تلاش می‌کنند. الان که در رختکن بودم یک نگرانی وجود دارد. بچه‌ها مقداری از مبالغ‌شان را احتیاج دارند و نگرفته‌اند. امیدوارم با صحبتی که در هیأت مدیره شرکت آلومینیوم می‌شود بتوانیم در مسیر 4-5 بازی آینده‌ای که داریم و همه سخت هستند، از لحاظ مالی بچه‌ها را شارژ کنیم.

رجائیان در پاسخ به این سؤال که بازیکنان آلومینیوم چند درصد گرفته‌اند،‌گفت: نسبتی که گرفته‌اند خوب است اما ما چون شرکت آلومینیوم هستیم می‌گوییم طبق قرارداد آنچه که حرف زده‌ایم را باید پرداخت کنیم. 

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد اینکه آیا بازیکنانی که قراردادشان فسخ شده، کامل تسویه کرده‌اند و جدا شده‌اند، عنوان کرد: بله، بعضی تا همین 50 درصد حساب و کتاب‌شان را گرفتند و رفتند. بعضی گفتند ما حاضر به فسخ نیستیم با  توجه به بندهایی که در قراردادشان بود یکطرفه فسخ کردیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز