خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جدید باشگاه آلومینیوم معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۹۷۲

جلسه هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک با حضور اکثریت اعضاء صورت گرفت که طی آن، محمد رجائیان به‌عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک ضمن تقدیر از زحمات حمید محرابی که طی یک‌سال اخیر زحمات فراوان و فعالیت شایسته‌ای در سمت مدیرعاملی داشت، با نظر مثبت و تایید اعضای هیئت مدیره شرکت آلومینیوم ایران، محمد رجائیان را به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه معرفی کردند.

هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم پس از بررسی گزینه‌ها و کاندیداهای معرفی شده، تمام گزینه‌های غیر بومی را رد کرده و ضمن تاکید جدی به انتخاب یک مدیرعامل بومی و تقدیر از امین پناهی برای کناره‌گیری از نظرسنجی بین اعضاء برای انتخاب مدیرعامل جدید، محمد رجائیان را به‌عنوان جانشین حمید محرابی برگزید.

محمد رجائیان که هم‌اکنون یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم محسوب می‌شود، سابقه ارائه خدمت در حوزه‌های مختلف مدیریتی، عمرانی، فرهنگی، ورزشی در کشور را داشته و همچنین حضور در هیئت مدیره باشگاه‌های شن‌سا ساوه، همیاری اراک و شهرداری اراک را نیز در کارنامه دارد و عضو شورای سیاست‌گذاری کارگری و رئیس کانون مربیان فوتبال استان مرکزی نیز بوده است.

گفتنی است، مراسم تودیع حمید محرابی و معارفه محمد رجائیان به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه آلومینیوم اراک از ساعت ۱۴:۳۰ امروزپنج‌شنبه در محل این باشگاه و با حضور مصطفی رضایی، قائم مقام اجرایی کارخانه و همچنین اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز