خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آلومینیوم اراک: بازیکنان خارجی ارزان‌تر از بازیکنان ایرانی هستند/ در ورزشگاه اراک میزبان حریفان خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۴۵۹

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: به دلیل اینکه بازیکنان خارجی ارزان‌تر از بازیکنان ایرانی بودند به سراغ خارجی‌ها رفتیم.

به گزارش ایلنا، محمد رجائیان در مورد شرایط تیم آلومینیوم اراک اظهار داشت: دو اردو در تمرینات داشتیم این اردوی دوم ماست که در آن 4 بازی تدارکاتی داشتیم. در اراک هم دو سه بازی تدارکاتی داشتیم. نتایج این مسابقات اصلا برای ما اهمیتی ندارد و به همین دلیل هم از ظرفیت همه بازیکنان جذب شده یا در حال جذب هستند، استفاده کردیم. لیگ سختی داریم. زد و خوردها در بازی‌های تدارکاتی نشان می‌دهد که چقدر لیگ فشرده و سختی پیش روست و همه دنبال موفقیت هستند و در همه بازی‌های تدارکاتی زد و خوردهایی رخ داده است. 

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد وضعیت ورزشگاه امام خمینی اراک و اینکه پلن دیگری برای جانشینی ورزشگاه خانگی دارند یا نه اظهار داشت: پلن دوم نداریم. زیرا فلسفه وجودی آلومینیوم اراک این است که مردم اراک از شور و نشاط مسابقات لیگ برتر  در اراک استفاده کنند و اگر بخواهیم ورزشگاهی دیگر در این زمینه معرفی کنیم خلاف منشور حرکتی مدیرعامل و هیات مدیره شرکت و باشگاه  است. تمام هم و غم ما این است که ورزشگاه آماده شوند. با وجود اینکه ورزشگاه به طور رسمی به ما واگذار نشده است اما با مصوبات و مجوزهایی که از شرکت آلومینیوم گرفته‌ایم کار خوب پیش می‌رود و تمامی گزارش کارهای به جناب سهیل مهدی ارسال می‌شود و عمده کارها انجام شده است.  چند کار دیگر هست که  به زیبا سازی و نمود بهتر شهر اراک و  برای کسانی که به ورزشگاه می‌آیند  داشته باشد که آنها را در تعطیلات انجام میدهیم.

وی در مورد اینکه مشکل رختکن‌هاست، گفت: خیر،  بحث نور است، عرض و طول زمین باهم همخوانی نداشت. شرکت تکمیل کننده  نور هم  از طرف شرکت توسعه و تجهیز در حال انتخاب شدن است. یوسفی با توجه به حضور بنده و معاونین بنده در شرکت توسعه قول‌های مساعدی داده‌اند و امیدوارم به قول‌هایشان عمل کنند.

رجائیان در مورد جذب بازیکنان خارجی گفت: بازیکنان خارجی را جذب کرده ایم تا سقف قرارداد را رعایت کنیم زیرا بازیکنان ایرانی گرانتر بوده اند.  سقف قرارداد شوی تلویزیونی است برای دوستانی که مدعی اصلاحی امور در فوتبال و مدیریت فوتبال کشور هستند . شما رسانه‌ای ها بهتر از من می‌دانید چه اتفاقاتی در قرارداد بازیکنان رخ داده است.  بازیکنان خارجی که جذب کرده‌ایم  زیرا رفتار  خارجی‌ها حرفه‌ای‌تری در قراردادها دارند و منصف‌تر در قراردادها هستند. بازیکنان خارجی که ما جذب می‌کنیم از سقف قرارداد هم پایین‌تر است. 

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد جذب بازیکن خارجی جدید گفت: بازیکنی است که در تیم ملی سودان بازی کرده و در لیگ برتر استرالیا بازی کرده  و یک وینگر گلزن است و بازیکن خارجی با معیارهایی که گفتم یعنی کیفیت و رقمش خیلی خوب است ولی اینکه بتواند در فوتبال ما خوب باشد هم مثل هندوانه قاچ نشده است امیدوارم این بازیکن برای ما خوب باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز