خبرگزاری کار ایران

فداکار: بدون تماشاگر همه ضرر می‌کنند، ملوان خیلی زیاد/ روند ما نشانگر زحمات اعضای تیم است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۵۶۰

بازیکن تیم فوتبال ملوان معتقد است که بازی‌های بدون تماشاگر برای این تیم که هواداران خوبی دارد، ضرر دارد.

سهیل فداکار در گفتگو با ایلنا، پیرامون پیروزی ملوان مقابل پیکان در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: این بازی خیلی سنگین و سخت بود. دو تیم نزدیک به هم بازی می کردند و پیش از این مسابقه رقیب توانسته بود تیم‌های بزرگ سپاهان و پرسپولیس را متوقف کند. اما با خواست خدا و همت بازیکنان هم تیمی توانستیم برنده باشیم. 

وی درباره گلزنی مقابل خودروسازان گفت: وقتی تیمی برنده می‌شود، کل بازیکنان و اعضای تیم سهیم هستند. یم ما 6 هفته است شکست نخورده و 5 مسابقه دروازه خود را بسته نگه داشته است. این موارد نشانگر زحمات کل تیم است و  زننده گل زحمات اعضای تیم را به ثمر می‌نشاند. گلزنی بنده هم از این امر مستثنی نبود.

بازیکن تیم فوتبال ملوان در پاسخ به اینکه احتمال حضور هواداران در بازی سپیدپوشان خزر مقابل  استقلال عنوان کرد: بدون تماشاگران همه تیم‌ها ضرر می‌کنند اما چون تیم ما قدیمی و ریشه‌دار است و هواداران متعصبی دارد، جز باشگاه‌هایی است که بیشتر زیان می‌بیند. امیدواریم بازی مقابل استقلال با تماشاگر برگزار شود و سهم هواداران ملوان هم در ورزشگاه آزادی لحاظ شود.

فداکار درباره اعلام پیروزی انضباطی ملوان مقابل نفت مسجد سلیمان در جام حذفی تصریح کرد: ما در این بازی عملکرد خوبی داشتیم و در میدان سردتر بودیم. به نظرم در جریان مسابقه از روی بدشانسی شکست خوردیم. به هر حال رقیب از بازیکن غیرمجاز استفاده کرد و کمیته انضباطی رای محکومیت آنها را صادر کرد.

بازیکن ملوان در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در لیگ برتر بقا پیدا می‌کند، گفت:  تیم ما از همان هفته‌های ابتدایی با ارائه بازی هجومی به دنبال کسب رتبه‌های بالاتر است. هدف ما این است که جز 10 تیم بالای جدول لیگ برتر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز