خبرگزاری کار ایران

بوعذار: برای استقلال یا هر تیمی بازی در آبادان آسان نیست/ برای رضایت هواداران می‌جنگیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۵۳۴

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان معتقد است نه تنها استقلال در آبادان بازی برای هیچ تیمی آسان نیست.

عباس بوعذار در گفتگو با ایلنا، پیرامون آخرین وضعیت صنعت نفت آبادان مقابل استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما در مدت تعطیلات لیگ برتر تغییرات داشت و خروجی آن در نهایت با پیروزی تیم ما در هفته قبل روبرو شد. بچه‌ها و کادرفنی خیلی زحمت کشیدند و به آن چیزی که می‌خواستیم رسیدیم و امیدوارم این روند همینطور ادامه داشته باشد.

وی در خصوص تقابل با استقلال  گفت: به هر حال بازی با استقلال و پرسپولیس حساسیت خاص خودش را دارد. اما تیم ما نشان داده بازی در آبادان برای هیچ تیمی آسان نیست و با تمام وجود در زمین حاضر می‌شویم. آنها در دربی مساوی کردند و قطعاً برای 3 امتیاز به زمین می‌آیند اما بازیکنان تیم ما هم انگیزه زیادی دارند.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره تغییر مربی این تیم عنوان کرد: در حال حاضر همه بازیکنان و کادرفنی همدل هستند تا با کیفیت بالا مقابل رقبا ظاهر شویم و هواداران از ما راضی باشند. بعد از بازی نساجی حس خوبی بابت هواداران داشتیم از اینکه حتی برای دقایقی رضایت داشته باشند برای ما ارزش زیادی داشت.

بوعذار در پایان گفت: تنها خواهشم از هواداران این است که به حمایت خود از ما ادامه بدهند و ما به عنوان بازیکن تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. پیش از بازی ترجیح‌مان این است که تمرکزمان روی دیدار همین هفته باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز