خبرگزاری کار ایران

رضازاده: چرا اجازه حضور تماشاگران شهرخودرو را نمی‌دهند/ قعرنشینی دلیل بی‌تلاشی مقابل استقلال نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۰۳۹

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو گفت: نباید فکر کنند چون تیم ما قعرنشین است به راحتی نتیجه را واگذار می‌کنیم.

محمدابراهیم رضازاده در گفتگو با ایلنا، پیرامون تساوی شهرخودرو و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: در نیمه اول شاهد بارندگی بودیم که کمی روی کیفیت مسابقه تاثیرگذار بود. با این حال فرصت‌های خوبی داشتیم که فقط یک مرتبه توانستیم از آن استفاده کنیم. 

وی درباره گلزنی‌اش عنوان کرد: وقتی تیمی گل می‌زند،‌همه بازیکنان تلاش کرده‌اند. از اینکه توانستم گلزنی کنم خوشحالم، از اینکه با وجود فرصت‌های بیشتر نتوانستیم در این مسابقه 3 امتیاز را به دست آوریم و یا همین گل باعث پیروزی تیم شود، ناراحتم.

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو گفت: واقعاً علاقه داشتیم تماشاگران در ورزشگاه حاضر باشند. چرا که حضور تماشاگران باعث افزایش انگیزه و روحیه بچه‌ها می‌شد. واقعاً حیف است که بازی بدون تماشاگران برگزار شود. وقتی همه تیم‌ها حتی تیم دسته دومی از پتانسیل حضور تماشاگران بهره می‌گیرند، چرا تیم ما از این موقعیت استفاده نکند؟

رضازاده درباره تقابل با استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر،‌ تصریح کرد:‌ این بازی واقعاً سخت است. تیم ما روزهای سختی را گذرانده و قصد داریم در این بازی نتیجه خوبی بگیریم. نباید فکر کنند چون تیم ما قعرنشین است به راحتی نتیجه را واگذار می‌کنیم. در این بازی همه تلاش‌مان را می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در بازی استقلال مانند بازی صنعت نفت، از طریق شوتزنی شانسش را برای گلزنی امتحان می‌کند، تصریح کرد: اولویت با نتیجه و کسب امتیاز تیم است. همه تیم برای همین هدف تلاش می‌کنیم. بنابراین فرقی هم بین ما نیست، اما فرصتش باشد، شوتزنی هم می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز