خبرگزاری کار ایران

علیرضا منصوریان:بازی بسیار سختی داریم چون این هفته/ امیر قلعه نویی که از دید من جزو بهترین‌های لیگ است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۹۰۳

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: بازی بسیار سختی داریم چون این هفته گذشته در مقابل تیم امیر قلعه نویی که از دید من جزو بهترین‌های لیگ است

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در خصوص بازی با شهرخودرو اظهار داشت: به تیم مشهدی و داوود سیدعباسی عزیزم که کار مربیگری اش را در شهر مشهد آغاز کرده، تبریک می‌گویم.بازی  بسیار سختی داریم چون این هفته گذشته در مقابل تیم امیر قلعه نویی که از دید من جزو بهترین‌های لیگ است، لقمه گلوگیری شد و در بعضی صحنه‌ها می‌توانست گل دوم را هم بزند. همچنان تاکید دارم سطح لیگ برتر نزدیک است و شاید بعد از هفته شانزدهم هفدهم تکلیف صدر جدول مشخص شود و باقی تیمها به صورت فشرده باهم مبارزه خواهند کرد.

وی افزود: تیم ما باتوجه به شرایطی که دارد و تمریناتی که انجام داده، هرچند زمانش کم بود و فقط دو جلسه تمرین تاکتیکی کردیم، امیدواریم که به پیروزی برسیم و اولین برد در آبادان را به دست آوریم.

او در مورد کسب اولین پیروزی خانگی در بازی فردا اظهار داشت:  بازیکنان ما هفته‌های گذشته با تیمهای متمول بازی کردند، دو باخت جلوی پرسپولیس داشتیم که می‌توانستیم نتیجه را در آخرین دقایق با مساوی عوض کنیم اما کم تلاش کردیم و نمی‌گویم بدشانس بودیم. وقتی شما با تیمهای قدرتمند بازی می‌کنید، شرایط متفاوت می‌شود. فردا هم با دو مهاجم بازی خواهیم کرد.

منصوریان درباره مصدومنش اظهار داشت: فرزاد جعفری دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد و از پس فردا به تیم اضافه خواهد شد. اهل شاخه پارسال رباط صلیبی پاره کرد و حالا کار تمرینش را شروع کرده و از نیم فصل اهل شاخه را خواهیم داشت. محمد مطلق زاده امروز به اردو اضافه شده و جبیره هم امروز به تمرین اضافه شد و سعی می‌کنیم فردا او را به زمین ببریم تا ترس از آسیب دستش نداشته باشد. یواش یواش کامل می‌شویم و مصدومان ما خیلی کم شدند. 

سرمربی صنعت نفت در پایان گفت: باتوجه به نوع سیستم فشردگی داشتیم و به بچه‌ها قول دادیم که بعد از خروج از این حالت بدنی چون من از سیستم عقب بازی کردن اصلا خوشم نمی‌آید، با سیستم نفت و استقلال بازی می‌کنیم و با دو مهاجم بازی خواهیم کرد. ما اعتقادمان به پلن A است و قطعا سعی می‌کنیم بازیکنانی که می‌توانند مالکیت را در اختیار بگیرند، در زمین باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز