خبرگزاری کار ایران

زانتی: فعلا قصدی برای جذب طارمی نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۴۷۷

مدیر ورزشی باشگاه اینتر به احتمال جذب مهدی طارمی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از جام جهانی قطر مورد توجه باشگاه‌های اروپایی قرار گرفته است. پنجره نقل و انتقالات زمستانی نزدیک است و به همین دلیل شایعات پیرامون آینده این بازیکن گسترش یافته است.

در جریان مسابقات جام جهانی قطر رسانه‌های لندنی گزارش دادند که مهاجم تیم پورتو پرتغال مورد توجه میکل آرتتا، سرمربی آرسنال قرار گرفته است. طارمی در جام جهانی دو گل مقابل انگلیس به ثمر رسانده بود.

درحالیکه مصدومیت گابریل خسوس، مهاجم برزیلی آرسنال موجب شد تا شرایط جذب طارمی را جویا شوند اما این بازیکن که تا پایان سال 2024 با پورتو قرارداد دارد، به باشگاه‌های دیگری هم لینک شده است.

باشگاه اینتر به عنوان یکی از خریداران احتمالی مهاجم سابق پرسپولیس تهران مطرح شد که البته خاویر زانتی به عنوان مدیر ورزشی باشگاه این احتمال را در این پنجره نقل و انتقالاتی رد کرد.

زانتی درباره تمایل برای جذب طارمی در نقل و انتقالات زمستانی بیان کرد: «نه در این لحظه داریم با بازیکنانی که داریم، کار می‌کنیم و می‌خواهیم این لیگ را با این تیمی که داریم کامل کنیم، قطعا در فرصت‌هایی که وجود دارد باید در بازار ببینیم که چه نوع بازیکنانی را نیاز داریم ولی خب فعلا نه.»

قسمت آخر جمله اسطوره اینتر نشان می‌دهد این باشگاه احتمالا طارمی را زیر نظر دارد اما فعلا تمایلی به آغاز مذاکرات برای انتقال این بازیکن وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز