خبرگزاری کار ایران

والیبال ساحلی قهرمانی آسیا؛ شریف: روی بهتر سرویس زدن تمرکز می‌کنیم/ کراچر: والیبال قابل پیش‌بینی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۱۶۴

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی قطر یک گفت: با پیروزی برابر استرالیا به مرحله بعدی مسابقات قهرمانی آسیا صعود کردیم و باید تمرکز خودمان را در دیدارهای بعدی روی بازی خودمان و این که چگونه بهتر سرویس بزنیم، بگذاریم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نخستین دیدار مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا به دیدار تیم‌های استرالیا دو (مارک نیکولای دیس – ایزاک کراچر) و قطر یک (شریف یونس – احمد تیجان) اختصاص داشت. دیداری حساس که استرالیایی‌‌ها شروعی خوب داشتند و ست نخست را به نفع خود به پایان رساندند اما در ست دوم و سوم نتیجه را به قطری‌ها واگذار کرده و از دور مسابقات حذف شدند.

شریف یونس بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی پس از این پیروزی اظهار کرد: خداراشکر می کنم که توانستیم در این مسابقه که هم برای ما و هم برای حریف دشوار بود، پیروز شویم. در ست اول بازی را بد شروع کردیم. دیدار اول صبح اصلا خوب نیست اما در ست‌های دوم و سوم توانستیم مسابقه را مدیریت کنیم و عالی بازی کردیم.

وی افزود: نمی‌دانم در دور بعد با کدام تیم بازی می‌کنیم و این موضوع هم مهم نیست که حریفمان کیست. تیم‌هایی که اینجا حضور دارند خیلی از ما بهتر نیستند و باید تمرکز خودمان را در دیدارهای بعدی روی بازی خودمان و این که چگونه بهتر سرویس بزنیم، بگذاریم. لذت بخش است که در اینجا و مسابقات قهرمانی آسیا بازی می کنیم.

ایزاک کراچر بازیکن تیم والیبال ساحلی استرالیا دو هم گفت: این که قرعه ما به تیم شریف و تیجان خورد بدشانسی ما بود. قرعه‌ای سخت که به واسطه آن امروز مسابقه سختی با دارنده مدال برنز المپیک داشتیم. این از بدشانسی ما بود البته قرعه کشی است و کاری از ما ساخته نیست.

وی افزود: سعی کردیم وارد زمین شویم و والیبال خودمان را ارائه دهیم. ما هم این شانس را برای خودمان متصور بودیم که بتوانیم برابر آن‌ها به پیروزی برسیم و از دور مسابقات حذفشان کنیم اما این بازی والیبال است و نمی‌توان خیلی مسائل را پیش‌بینی کرد. اما از این که در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشتیم خیلی خوشحالیم. درست است که نتیجه دلخواه را کسب نکردیم اما به خوبی از ما حمایت شد. دور بعد که در مسابقات حضور پیدا کنیم مطمئنا نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

وی در خصوص ست دوم و اختلاف امتیاز با حریف توضیح داد: اصلا نمی‌توانید مسابقه ساده‌ای را متصور باشید وقتی جلوی این تیم بازی می‌کنید. به این خاطر که آن‌ها یکی از بهترین تیم‌ها در دنیا هستند ما هم به خوبی مقابل آن ها مبارزه کردیم. شاید در ست اول آن ها نتوانستند توانایی خودشان را بروز دهند اما از ست دوم این کار را انجام دادند و تفاوت سطح والیبال خودشان و ما پیدا شد.

کراچر ادامه داد: در ست اول سعی کردیم سرویس‌های پرقدرتی را بزنیم و این انرژی زیادی از ما گرفت طبیعتا هرچی بازی جلوتر می رفت و به ست سوم رسیدیم دیگر آن انرژی اولیه را نداشتیم. در نهایت ما مقابل آن ها شکست خوردیم چرا که آن ها تیم بزرگی هستند و امیدوارم نتیجه خوبی را در این تورنمنت کسب کنند.

وی در پایان تصریح کرد: خیلی خوشحالم که در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور پیدا کردم که تیم‌های ایرانی زیادی در آن حضور دارند که متاسفانه امسال آن‌ها را در رقابت‌های تورهای آسیایی و جهانی کمتر دیدیم. دوباره مقابل تیم های آسیایی بازی کردیم با این که نتیجه مورد نظر خودمان را کسب نکردیم اما در کل خیلی خوشحالم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز