خبرگزاری کار ایران

جدال همسایه های بی حاشیه در سرما

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۳۱۶

تیم های شهرداری همدان و آرمان گهر سیرجان بعنوان دو تیم کم ادعا در مقابل هم قرار خواهند گرفت که این بازی می تواند هیجانات خاص خودش را داشته باشد.

به گزارش ایلنا، در یکی از دیدار های هفته جاری لیگ آزادگان تیم شهرداری همدان در خانه از آرمان گهر سیرجان پذیرایی خواهد کرد. شاگردان احمد جمشیدیان که در این فصل نتایج قابل قبولی کسب کردند برای پایان دادن به سه هفته تساوی پشت سر هم آماده برد در خانه هستند. همدانی ها که با بودجه معمولی و جذب بازیکنان کار آمد فصل خوبی را سپری می کنند، قطعا به صعود هم فکر خواهند کرد اما خوب می دانند که تیمشان برای رقابت تا هفته آخر یک سری ضعف ها دارد.

آرمان گهری ها اما شرایط را در این فصل خیلی سخت و غیر قابل انتظار دیدند؛ در ادامه بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم و جدایی چند بازیکن تاثیر گذار حسابی دست قاسم شهبا را در پوست گردو گذاشت. تیمی که بدون تعداد نفرات کافی در لیگ امسال حضور داشته و با نتایج اقتصادی و نمایش های منطقی سعی در گذارن نیم فصل اول دارد. بدون شک کسب 17 امتیاز برای شهرداری همدان و آرمان گهر در پایان هفته یازدهم می تواند قابل قبول باشد اما باید دید آیا همین روند امن در ادامه فصل هم در انتظار این تیم ها خواهد بود یا خیر!

آرمان گهر به لطف درخشش ستاره همیشگی خود سجاد حسامی در این فصل توانسته نامش را در جمع بالانشین ها حفظ کند و شهردای همدان نیز با اتکا به تجربه مدافعین خوب و دروازبان کار بلدی مثل پرویز کریمی نمایش های مطمئنی تا اینجای کار داشتند.

دیدار تیم های شهرداری همدان و آرمان گهر سیرجان روز یکشنبه از ساعت 14:45 در ورزشگاه شهید حاج بابایی مریانج استان همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز