خبرگزاری کار ایران

مشکلی از نظر فنی نداریم اما تعداد بازیکنانمان خیلی کم است

گلزاری: با دست خالی بهترین نتایج را گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۲۳۳

امیرمحمد گلزاری بازیکن آرمان گهر سیرجان پیش از دربی استان کرمان در لیگ یک، از سختی حضور با تعداد نفرات محدود در رقابت های این فصل و البته نتایج خوبی که کسب کردند گفت.

امیرمحمد گلزاری بازیکن آرمان گهر سیرجان در گفتگو با خبرنگار ایلنا، پیرامون شرایط این تیم در این فصل از رقابت های لیگ دسته یک گفت: تیم بسیار خوب و پر تلاشی داریم. کادر فنی با دانش و یک مجموعه کم ادعا که با وضع موجود، بهترین نتایج را کسب کردیم. پنجره نقل و انتقالاتی تیم ما بسته بود و چند بازیکن هم از جمع ما جدا شدند. مشکل بزرگ ما کم بودن تعداد نفرات است؛ به نحوی که در برخی دیدار ها فقط 14 بازیکن داریم که کلا سه نفر روی نیمکت ما هستند.

وی درباره این مشکل توضیحات بیشتر را اینطور ارائه کرد: شاکله اصلی تیم حفظ شده و بازیکنان بزرگ تر تیم ما در آرمان گهر ماندند. اما تعداد جوان هایی که به تیم اضافه شدند کم است و در خیلی دیدار ها با 14 یا 15 بازیکن به مصاف حریفان می رویم. تیم هایی را شکست دادیم که تا دندان مسلح بودند و نشان دادیم از نظر فنی حرف های زیادی برای گفتن داریم. مشکل ما اصلا بحث کیفی بازیکنان نیست بلکه از نظر تعداد نفرات ضعف داریم.

گلزاری: با دست خالی بهترین نتایج را گرفتیم

جوان اول تیم آرمان گهر که در این فصل بازی های درخشانی هم به نمایش گذاشته، توضیح درباره دیدار هفته جاری مقابل مس شهر بابک را به این صورت ارائه کرد: دربی همیشه حساسیت و جذابیت های خاص خودش را دارد. برای تیم مس شهر بابک احترام ویژه ای قائل هستیم و خوب می دانیم جایگاه آن ها اینجای جدول نیست. بازیکنان خیلی خوبی دارند و ما هم با تعداد نفرات محدود مقابل آن هامحکوم به جنگ هستیم. سرمربی ما علاقه به ارائه بازی هجومی دارد اما شرایط فعلی تیم ایجاب می کند که بیشتر جریان بازی را مدیریت کنیم تا در ادامه بتوانیم از موقعیت هایی که به دست می آوریم بیشتر استفاده کنیم.

گلزاری درباره هدف گذاری آرمان گهر در لیگ امسال نیز گفت: مطمئن باشید فقط و فقط برای صعود می جنگیم. قاسم شهبا یک سرمربی فوق العاده است و همانطور که می بینید توانسته با دست خالی تیم را در جمع مدعیان صعود قرار بدهد. در نیم فصل قطعا تیم را تقویت می کنیم و با جذب چند بازیکن خوب، تلاش برای رسیدن به لیگ برتر را ادامه می دهیم. در تیم ما شرایط بسیار خوب و رضایت بخش است و مطمئنا پتانسیل صعود به لیگ برتر را داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز