خبرگزاری کار ایران

آرمان گهر نشان داد می‌توان درخشید حتی با پنجره بسته

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۱۵۵

تیم آرمان گهر سیرجان که در سال های گذشته همیشه جز بالانشینان لیگ بوده، حتی با وجود مشکلات زیاد باز هم ترک عادت نکرده و همچنان عملکرد موفقی دارد.

به گزارش ایلنا، در حالی که کمتر از بیست و چهار ساعت دیگر هفته دهم رقابت های لیگ آزادگان آغاز خواهد شد نگاهی به وضعیت تیم آرمان گهر سیرجان انداختیم و عملکرد خوب قاسم شهبا باعث شد تا این تیم را مورد تحسین قرار دهیم.

یکی از با ثبات ترین تیم های لیگ یک نماینده استان کرمان یعنی تیم آرمان گهر سیرجان است. حفظ قاسم شهبا به عنوان سرمربی بعد از چهار فصل متوالی واقعا جای تقدیر دارد. این رابطه دو طرفه خوب که همیشه همراه با رضایت طرفین بوده، باعث شده تا آرمان گهر طی سال های گذشته کمتر درگیر مشکلات و حواشی باشد. فصل های قبل اگر چه با جشن صعود برای سیرجانی ها به پایان نرسیده اما هیچ گاه دغدغه سقوط و حتی جایگاهی در نیمه دوم جدول هم در تجربیات شهبا روی نیمکت آرمان گهر به ثبت نرسیده تا در کل این تیم و سرمربی با اخلاقش همواره نمره قبولی را از تمامی منتقدین و کارشناسان دریافت کند.

ابتدای فصل جاری اما مشکلات کم کم راه ورود به مجموعه آرمان گهر را یاد گرفتند و یک دردسر بزرگ حسابی سیرجانی ها را دچار چالش کرد. بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیم آن هم در حالیکه چند بازیکن مهم و تاثیر گذار از جمع شاگردان شهبا جدا شده بودند، اصلی ترین دغدغه را برای مدیران و کادر فنی بوجود آورد. استفاده از بازیکنان جوان ریسک بالایی داشت اما قاسم شهبا خیلی خوب توانست از این آزمون سخت عبور کند و در حال حاضر تیم دگرگون شده آرمان گهر به اندازه کافی با تجربه و هماهنگ شده که دیگر نگرانی از این بابت وجود نداشته باشد.

هفته اول برای سیرجانی ها با تساوی همراه بود و بعد از آن دو پیروزی برابر چوکا و امید وحدت اوضاع را بهتر کرد. تساوی برابر خلیج فارس و باخت داخل خانه مقابل خوشه طلایی کمی سیرجانی ها را به نگرانی انداخت اما دو تساوی پیاپی مقابل استقلال ملاثانی و فجر که تیم های دوم و سوم جول لیگ هستند، مجددا زمینه را برای بازگشت انگیزه به تیم فراهم کرد و در پی این دو بازی خوب آرمان گهر موفق شد پارس جنوبی را در جم شکست دهد و در آخرین بازی خود پیش از تقابل با دریا بابل از سد شهرداری آستارا هم گذشت تا پیش از شروع هفته دهم، با 16 امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز