خبرگزاری کار ایران

شهرداری آستارا زیر خط فقر

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۷۵۵

در حالی که بعد از گذشت نه هفته از رقابت های لیگ آزادگان، شهرداری آستارا نتوانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد، مشکلات مالی شدید این تیم باعث شده تا امید زیادی به ادامه لیگ نداشته باشند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال شهرداری آستارا که چند فصل پیش موفق شد با صعود از لیگ دو جواز حضور در رقابت های لیگ ازادگان را کسب کند، همواره با مشکلات زیادی مواجه بوده و عدم کسب نتایج مطلوب در این فصل منجر شد تا کمی جزیی تر به وضعیت نماینده استان گیلان بپردازیم.

در حالی که سال های گذشته معمولا بازیکنان اسبق پرسپولیس مثل فرشاد پیوس و پایان رافت به عنوان سرمربی هدایت تیم شهرداری آستارا را بر عهده داشتند، مالک این تیم سنت شکنی کرد و عقد قرارداد با پیروز قربانی در ابتدای فصل، این بار یک استقلالی را به آستارا کشاند. قربانی که سال گذشته موفق طی رفت و برگشت به رایکا این تیم را در لیگ یک حفظ کند، تقریبا نیمی از بازیکنان سال گذشته خود را به آستارا برد تا در همان روز های ابتدایی انتقادات به پیروز قربانی شروع شود. شروع لیگ برای شهرداری با یک تساوی و دو شکست متوالی همراه بود. هفته چهارم و برد داخل خانه برابر ون پارس کمی اوضاع را بهتر کرد اما آقای پر حاشیه از هفته پنجم به سیستم سال قبل خود برگشت و اعتراضات و درگیری های قربانی با نیمکت های حریفان برای او در بازی مقابل خلیج فارس ماهشهر شروع شد. تساوی در خانه مقابل چوکا بحران زده انتقادات از عملکرد تیم را افزایش داد و باخت مقابل شمس آذر قزوین حسابی طاقت طرفداران شهرداری آستارا را طاق کرد. محرومیت قربانی و بازی جنجالی برابر استقلال خوزستان باز هم بدون پیروزی به اتمام رسید و در هفته نهم قبول شکست مقابل آرمان گهر تقریبا پرونده قربانی و شهرداری را به صفحات آخر رساند.

از نظر نتیجه گیری شهرداری آستارا خوب عمل نکرده اما کمی غیر منصفانه است اگر بخواهیم تمام تقصیرات را گردن سرمربی بیندازیم. مشکل اصلی شهرداری آستارا در چند فصل اخیر همواره بی پولی بوده؛ جایی که مالک ادعا می کند تنها 49 درصد از سهام تیم در اختیار اوست و از طرف دیگر مسئولین مربوطه و مقامات شهری خیلی توجهی به این تیم ندارند و شاید با بیان جمله معروف«تیم مالک دارد» از جواب دادن به سوالات درباره رسیدگی نکردن به تیم فرار می کنند. شهرداری آستارا سال های گذشته عادت داشت در نیم فصل دوم روند نزولی را طی کند و معمولا در نیمه ابتدایی راه حمایت های نسبی از این تیم انجام می شد اما ظاهرا بیشتر شدن فشار اقتصادی به مرزنشینان هم سرایت کرده و شهرداری آستارا این بار زودتر از قرار همیشگی دچار دردسر شده.

با توجه به این که دیدار هفته دهم شهرداری آستارا مقابل امید وحدت به تعویق افتاده، قربانی فرصت طلایی برای کسب نتیجه و بازگشت به جدول را از دست داده و شاید دیدار برابر خوشه طلایی ساوه آخرین فرصت برای کاپیتان اسبق استقلال باشد. ضمن اینکه نارضایتی بازیکنان از وضع موجود ممکن است در نیم فصل نقل و انتقالاتی با جدایی تعداد زیادی از آن ها همراه شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز