خبرگزاری کار ایران

برای قضاوت کردن خیلی زود است؛

جمشیدیان: سعی می کنیم با تمام محدودیت ها نماینده شایسته ای برای همدان باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۶۳۸

سرمربی شهرداری همدان درباره شرایط تیمش گفت و از آینده روشن این تیم ابراز امیدواری کرد.

احمد جمشیدیان سرمربی شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار ایلنا، پس از تساوی خارج از خانه در دیدار برابر خوشه طلایی گفت: بازی بهتری نسبت به حریف ارائه کردیم. در نیمه اول تیم برتر زمین بودیم و جز یک موقعیت نصفه و نیمه فرصتی به حریف ندادیم. در 45 دقیقه دوم باز هم موقعیت هایی داشتیم و اگر کمی با دقت تر بودیم می توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی افزود: هنوز خیلی زود است که بخواهیم تیمی را قضاوت کنیم. فصل قبل آقای طلایی منش زحمت های زیادی برای این تیم کشیدند و رتبه دهم برای سال اول حضور در لیگ یک واقعا قابل قبول بود. تلاش می کنیم تا در فصل جاری اتفاقات بهتری برای تیم و مردم همدان رقم بزنیم.

سرمربی شهرداری همدان درباره سابقه کار در این استان و قبول هدایت شهرداری در ابتدای فصل نیز این طور توضیح داد: با پاس تا آستانه صعود به لیگ یک پیش رفتیم و اتفاقاتی افتاد که قسمت نشد این مهم انجام شود. امسال می دانستم مسئولیت سختی دارد قبول هدایت تیم شهرداری همدان و با علم به کمبود ها این وظیفه را پذیرفتم. نزدیک به 80 درصد از کادر فنی و بازیکنان بومی هستند و فکر می کنم این موضوع مهمی برای استان باشد.

جمشیدیان درباره حامیان تیمش گفت: تنها حامیان ما شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان هستند و در جذب اسپانسر برای تیم نتوانستیم خوب عمل کنیم. درست است که مبلغ قرارداد های بازیکنان ما ناچیز است اما به هر حال حمایت مالی می تواند به رشد و نمو تیم کمک کند و قطعا اگر دغدغه ای از این بابت وجود نداشته باشد، تیم می تواند بلند پروازی های بیشتری داشته باشد.

وی درباره داشتن ورزشگاه اختصاصی آن هم در شرایطی که خیلی از تیم های لیگ برتری فاقد این مهم هستند این طور توضیح داد: از 4 سال قبل که در تیم پاس حضور داشتم این ورزشگاه را به عنوان استادیوم اختصاصی تیم پاس معرفی کردیم و خوشحالیم که در حال حاضر ورزشگاه مریانج تبدیل به یکی از بهترین استادیوم های غرب کشور شده است. در این ورزشگاه با حضور 8000 نفری تماشاگران میزبان تراکتور تبریز بودیم پس زیر ساخت های لازم در شهر ما وجود دارد. اما مسئله مهمی که تمام استان همدان درگیر آن شده کمبود آب است. این موضوع باعث شده تا سایر زمین های همدان غیر قابل استفاده شده باشد و همه بازی ها در زمین مریانج برگزار شود. فشار زیادی که به زمین چمن وارد می شود باعث افت کیفیت آن شده و اگر همین روال ادامه دار باشد شاید طی هفته های آینده نتوانیت در استان خودمان میزبان دیگر تیم ها باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز