خبرگزاری کار ایران

نماینده مشهد دردسر ساز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۶۶۰

در پی مشکلات تیم امید وحدت(شهر خودرو) سازمان لیگ تصمیم گرفته تا دو دیدار آینده این تیم را به تعویق بیندازد.

به گزارش ایلنا، در حالی که مسابقات لیگ آزادگان به هفته دهم رسیده تیم شمس آذر قزوین با 20 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم های فجر سپاسی شیراز و استقلال ملاثانی با 19 امتیاز در تعقیب این تیم هستند. در انتهای جدول نماینده خراسان بدون امتیاز، بدون گل زده و با تفاضل منفی 46 جای گرفته است که با توجه به وضع موجود گزینه اول سقوط تلقی می شود. اما نکته مهم درباره این تیم تعویق مسابقاتش در هفته های دهم مقابل شهرداری آستارا و هفته یازدهم مقابل خیبر خرم آباد است.

در حالی که امید وحدت در هفته اول بازی ها مقابل چوکا حاضر نشد، با حکم کمیته انظباطی جریمه و نتیجه بازی هم 3 بر صفر به سود نماینده گبیلان اعلام شد. اما در هفته های آتی مشهدی ها که می دانستند عدم حضورشان در دومین مسابقه فصل به منزله سقوط مستقیم به دو رده پایین تر است، با تیمی متشکل از بازیکنان امید و جوانان به مصاف حریفان رفتند که از تیم خلیج فارس 5 گل، آرمان گهر و شهرداری همدان هر کدام 7 گل، از دریا بابل 6 گل، خوشه طلایی یک گل، از استقلال ملاثانی 3 گل و از فجر سپاسی 11 گل دریافت کرد تا تبدیل به زنگ تفریح لیگ شده باشد.

امید وحدت که بهترین گزینه برای رهایی تیم های ته جدولی از فشار و یک اهرم برای بالا بردن تفاضل گل بین تیم های مدعی به شمار می رود، طی اقدامی عجیب که از نظر قانونی به ظاهر بدون ایراد اما از نظر اخلاقی دور از روح جوانمردیست، در دیدار هفته گذشته برابر مس شهر بابک با تنها 8 بازیکن در زمین حاضر شدند و تنها بعد از گذشت چند دقیقه با مصدومیت یکی از بازیکنان و تایید پزشک حاضر در ورزشگاه، زمین بازی را ترک کردند تا نتیجه بازی با حکم کمیته انظباطی 3 بر صفر به سود مس شهر بابک اعلام شود. این اقدام غیر اخلاقی با انتقاد شدید سرمربی و بازیکنان حریف همراه بود اما چون از نظر قانونی مشکلی به نظر نمی رسید، در نتیجه اعتراضات به این مسئله وارد نبوده و تیم امید وحدت از هفته نهم هم با این طرفند عبور کرد.

اما طی جلسه ای که در چند روز گذشته برگزار شد، مقرر شده بازی های نماینده مشهد در دو هفته آینده به تعویق بیفتد تا درباره این تیم تعیین تکلیف اساسی شود. اگر قرار به حذف امید وحدت از جدول لیگ باشد باید ببینیم تکلیف بازی های انجام شده و نتایج به ثبت رسیده چه خواهد شد که قطعا هر رای و تصمیمی در رابطه با این تیم گرفته شود، نیمی از تیم های لیگ به آن معترض خواهند بود!

بر هم زدن نظم لیگ تنها یکی از نکات منفی حضور امید وحدت در مسابقات این فصل است که می شود به آن شایعاتی مبنی بر تبانی و ... را اضافه کرد. ایراد اصلی را باید به فدراسیون، سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات گرفت که با علم به میزان بدهی و مشکلات نماینده مشهد و البته تجربه حضور این قبیل تیم ها در فصول گذشته، باز هم کوتاهی کردند و قصور این مسئولین در جلوگیری از حضور تیم مذکور در رقابت های فصل جاری دردسری تکراری برای فوتبال ایران به وجود آورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز