خبرگزاری کار ایران

فاضلی: بیاتلو آمده تا کار نیمه تمام دو فصل قبل را انجام بدهیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۱۵۶

حسین فاضلی بازیکن توانمند خوشه طلایی در خصوص شرایط این تیم ابراز امیدواری کرد و مدعی شد بیاتلو برای رساندن خوشه به لیگ برتر به این تیم بازگشته است.

حسین فاضلی بازیکن خوشه طلایی ساوه در گفتگو با خبرنگار ایلنا، پیرامون شرایط این تیم در این فصل از رقابت های لیگ گفت: تیم ما از نظر فنی جز 4 تیم اول لیگ یک است. بازیکنان بسیار خوبی داریم. نتایجی که گرفتیم اصلا ملاکی برای ارزیابی تیم ما نیست چرا که در هر بازی موقعیت های خیلی زیادی ایجاد می کنیم و باید دست کم 8 یا 10 امتیاز بیشتر می داشتیم. مثلا دیدار هفته گذشته ما برابر پارس جم؛ به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم و حتی تساوی هم عادلانه نبود و فقط باید می بردیم یا بازی برابر استقلال ملاثانی که در ثانیه آخر گل تساوی را دریافت کردیم. به هر حال این طبیعت فوتبال است و ما تلاش می کنیم تا هفته به هفته نتایج بهتری هم کسب کنیم.

وی در خصوص تغییر سرمربی و بازگشت مجدد وحید بیاتلو به این تیم گفت: در درجه اول تشکر می کنم از آقای بیاتی نیا که زحمات زیادی کشیدند. آقای بیاتلو جز بهترین مربیان حال حاضر فوتبال ما هستند. چه از نظر اخلاقی و چه از نظر فنی واقعا درجه یک و مورد تایید همه اعضای تیم هستند. شناخت خیلی خوبی از بازیکنان و تیم دارند و برای انجام کار نیمه تمام دو سال قبل و صعود به لیگ برتر آمده اند.

فاضلی: بیاتلو آمده تا کار نیمه تمام دو فصل قبل را انجام بدهیم

هافبک تاثیر گذار خوشه طلایی در خصوص شرایط این تیم پیش از دیدار با شهرداری آستارا گفت: شناخت خوبی از حریف داریم. می دانیم که تیم خوبی هستند و فریب نتایج آن ها را نمی خوریم. برای برنده شدن هم قسم هستیم و مطمئنا برای رسیدن به هدف بزرگی که داریم باید قدم ها را محکم و درست برداریم و برای بردن شهرداری همه شرایط لازم را فراهم کردیم.

فاضلی درباره شرایط میزبانی خوشه طلایی که اخیرا به شهر کاشان سفر کرده نیز توضیحاتی ارائه کرد: اصلی ترین مشکل ما همین خانه به دوشی است. یک روز تهران یک روز ساوه، اول فصل قم و حالا به کاشان می رویم. زمین تمرین خیلی با کیفیتی در کاشان داریم و امیدواریم استادیوم خوبی هم در اختیار ما قرار بگیرد و در همین شهر بتوانیم متمرکز باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز