خبرگزاری کار ایران

با چند برد می توان مدعی صعود شد

درودی: شرایط در آستارا نه خیلی خوب است نه خیلی بد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۹۴۰

نیما درودی بازیکن شهرداری آستارا در گفتگو با خبرنگار ایلنا، پیرامون شرایط این تیم در رقابت های لیگ امسال گفت: اوضاع در تیم ما خوب است. بازیکنان خوب و با تجربه ای داریم. شاید در بعضی بازی ها به چیزی که استحقاقش را داشتیم نرسیدیم اما مطمئنا روند تیمی ما بهتر از این خواهد شد.

وی در رابطه با دیدار به تعویق افتاده هفته دهم برابر امید وحدت گفت: توفیق اجباری شد تا بتوانیم کمی بیشتر استراحت کنیم؛ در هفته گذشته فشار تمریناتمان را افزایش دادیم و خودمان را برای مقابله با خوشه طلایی ساوه حسابی آماده کردیم.

مهاجم بلند قامت شهرداری آستارا که سابقه حضور در لیگ برتر را هم دارد، درباره شرایط امسال لیگ یک و سطح کیفی تیم ها اینطور توضیح داد: اکثر تیم ها بازیکنان خوبی جذب کردند؛ شاید هفت یا هشت تیم جز مدعیان باشند. سطح بازی ها خیلی بالاست و کیفیت تیم ها تفاوت زیادی باهم ندارد. م برای رسیدن به جایگاه بالای جدول فقط نیاز به دو پیروزی پشت سر هم داریم که تلاش می کنیم تا این اتفاق از دیدار مقابل خوشه طلایی شروع شود.

درودی: شرایط در آستارا نه خیلی خوب است نه خیلی بد

درودی درباره کار کردن با پیروز قربانی سرمربی جوان تیمشان گفت: وقتی فوتبالیست های بزرگ پا به عرصه مربیگری می گذارند برای بازیکنان انگیزه زیادی می شود که بتوانند مقابل آن ها بدرخشند و توانایی های خود را به نمایش بگذارند. قطعا پیروز قربانی آینده درخشانی دارد و در حرفه مربیگری هم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت چرا که از نظر فنی هم واقعا دانش به روزی دارد. 

وی درباره دیدار این هفته شهرداری آستارا برابر خوشه طلایی از هفته یازدهم رقابت ها گفت: به تیم حریف احترام می گذاریم. قطعا خوشه طلایی برای نتیجه گرفتن در بازی خانگی به زمین خواهد آمد. ما هم برای شکست این تیم و کسب سه امتیاز آماده هستیم و برای رسیدن به این مهم خیلی خوب تمرین کردیم. بازی ظاهرا قرار است در شهر کاشان برگزار شود. تا الآن تجربه بازی در این شهر را نداشتم و امیدوارم کاشان برای من و تیمم خوش یمن باشد، بتوانم گلزنی کنم و بازی را ببریم؛ انگیزه هایم برای این بازی خیلی زیاد است!

درودی در رابطه با مشکلات مالی تیم شهرداری آستارا گفت: ترجیح می دهم در این باره صحبتی نداشته باشم. قطعا مشکلات هست اما باید خیلی مسائل درون خانواده مرتفع شود. انشالله روز به روز هم شرایط مالی هم شرایط فنی بهتر می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز