خبرگزاری کار ایران

توقعات از پارس جم بالاست ولی برای رسیدن به موفقیت باید صبور بود

سینکی: رقم قرارداد ها در لیگ یک به اندازه خرید یک خودرو داخلیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۸۴۱

کاپیتان پارس جم عامل موفقیت برای تیم های مدعی صعود را حفظ اعتماد به نفس و صبوری طرفداران دانست و مدعی شد انتقادات به این تیم کمی دور از انصاف است.

روزبه سینکی بازیکن پارس جنوبی جم در گفتگو با خبرنگار ایلنا، پیرامون شرایط این تیم در آستانه آغاز هفته یازدهم رقابت ها گفت: برد خوب هفته گذشته کمک کرد تا اعتماد به نفس‌مان را دوباره به دست بیاوریم. به هیچ عنوان شایسته دو شکست پیاپی نبودیم؛ خصوصا برابر آرمان گهر در تمام طول بازی توپ و میدان در اختیار ما بود اما نتیجه را واگذار کردیم. بازی برابر استقلال خوزستان هم شرایط عجیب خودش را داشت از تغییرات زیاد در خط دفاعی تیم ما تا اشتباهات داوری. البته تقصیر را به گردن شخص دیگر نمی اندازیم و از شکست هایمان فقط درس می گیریم و با تجربه تر می شویم.

وی درباره برد برابر خوشه طلایی و کم تر شدن فشار انتقادات از کادر فنی این تیم گفت: توقعات از تیم ما بالاست. ما می دانیم در چه تیم با شخصیت و محبوبی بازی می کنیم اما انتظار داریم کمی صبورانه تر با ما برخورد شود. ایمان رزاقی راد مربی جوان و آینده داری است و فقط نیاز به حمایت دارد. فوتبال ما به این دست از مربیان که به ارائه فوتبال روز دنیا علاقه دارند، نیاز دارد و نباید با انتقادات زیاد از حد آن ها را تخریب کنیم. موفق شدیم تیم خوب خوشه طلایی را شکست دهیم آن هم در حالی که شدیدا تحت فشار بودیم. تلاش می کنیم تا این برد ها ادامه دار تر باشد.

کاپیتان با تجربه پارس جم در خصوص محدودیت های مالی تیم های نفتی و خصوصا پارس اینطور توضیح داد: من اطلاع زیادی از قوانین ندارم و به همین خاطر نمی توانم اظهار نظر قطعی داشته باشم اما شنیده ام که قرار است طرحی در مجلس به تصویب برسد که تیم های نفتی هم بتوانند همانند تیم های صنعتی، دسترسی راحت تری به منابع مالی پیدا کنند. در تیم ما پول به اندازه کافی هست اما برای پرداخت آن به بازیکنان یک سری پروسه های اداری وجود دارد که بعضی وقت ها به طول می انجامد.

سینکی: رقم قرارداد ها در لیگ یک به اندازه خرید یک خودرو داخلیست

سینکی که سابقه طولانی مدت در لیگ دسته اول دارد، در خصوص رقم قرارداد ها در لیگ یک اینگونه پاسخ داد: قرارداد بازیکن ها در لیگ یک واقعا زیاد نیست. شاید کل قرارداد یک فصل یک بازیکن برابر با مقدار پول یک خودرو داخلی معمولی باشد. نسبت به سال های گذشته شرایط این لیگ هم بهتر شده اما با توجه به اوضاع اقتصادی خیلی نمی شود روی پول قرارداد حساب باز کرد؛ چرا که ممکن است تا آخر فصل اتفاقاتی بیفتد که دریافتی بازیکنان نسبت به رقم قرارداد هایشان خیلی متفاوت باشد.

دروازبان خوش استایل پارس پیرامون شرایط این تیم پیش از دیدار برابر چادرملو گفت: من بعنوان یک بازیکن با تجربه می دانم یکی از عوامل مهم برای موفقیت در هر بازی، پاداشی است که برای برد در نظر گرفته می شود. بازیکن انگیزه مضاعفی پیش از شروع مسابقه می گیرد و حداقل مطمئن می شود برای خرید یک جفت استوک ورزشی که تقریبا 10 میلیون تومان شده، دغدغه زیادی نخواهد داشت. برای برنده شدن به یزد سفر می کنیم. یکی از سختی های کار ما این است که همیشه در راهیم و خستگی زیادی همیشه همراه تیم ماست. چادرملو برای اولین سال است که به لیگ یک آمده و کمی زمان می برد تا بتواند به ثبات برسد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز