خبرگزاری کار ایران

یک بازی کم موقعیت کافی بود تا استقلال به استقلال برسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۸۲۴

استقلال ملاثانی در ادامه روند شکست ناپذیری، مقابل شهرداری همدان به دردسر نیفتاد تا بتواند با پشت سر گذاشتن30 مسابقه بدون باخت به رکورد قهرمان فصل قبل لیگ برتر برسد.

به گزارش ایلنا، عصر سه شنبه در هوای سرد همدان تیم های شهرداری و استقلال ملاثانی رو در روی هم قرار گرفتند و در کم موقعیت ترین بازی هفته امتیازات بدون عبور توپی از خط دروازه ها تقسیم شد تا استقلال ملاثانی به رکورد 30 مسابقه بدون شکست برسد.

در این دیدار قرمز پوشان شهرداری همدان دقایقی از بازی را در اختیار داشتند و روی چند ارسال بلند سعی در ایجاد موقعیت کردند اما دفاع مستحکم استقلال اجازه فرصت سازی به حریف نداد تا بازی بدون کوچکترین هیجانی به اتمام برسد. این تساوی برای شهرداری همدان چندان مهم نبود اما استقلال ملاثانی موفق شد به رکورد جاودانه استقلال تهران برسد که موفق شده بود در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر با پشت سر گذاشتن 30 مسابقه بدون باخت قهرمان لیگ برتر شود.

قطعا قهرمانی و حتی صعود به لیگ برتر هم خیلی از دسترس استقلال ملاثانی دور به نظر می رسد و تیمی که بعد از گذشت ده هفته هنوز پرداختی نداشته قطعا در ادامه فصل به مشکل خواهد خورد. شاید تنها دلخوشی این روز های مردم خوزستان همین رکورد شکنی ها باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز