خبرگزاری کار ایران

جدال یک دست طلایی در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۲۱۵

در ادامه رقابت های لیگ آزادگان ظهر روز یکشنبه فجر شهید سپاسی در خانه میزبان خوشه طلایی ساوه خواهد بود که این دیدار با توجه به کیفیت بالای دو تیم می تواند یک جنگ تمام عیار باشد.

به گزارش ایلنا، رقابت های لیگ آزادگان در حالی قرار است تا پیش از شروع مسابقات جام جهانی برگزار شود که با شروع هفته دوازدهم،  دو تیم فجر و خوشه طلایی تقابل زرد پوشان لیگ را در شیراز برگزار خواهند کرد.

بدون شک تقابل صدر نشین لیگ در برابر تیم با انگیزه خوشه طلایی می تواند یک بار دیگر طرفداران و علاقه مندان شیرازی را به حاظیه بکشاند. فجر سپاسی که در این فصل نمایش های خیلی خوبی داشته و موفق شده در پایان هفته یازدهم، بعنوان صدر نشین رقابت ها خودش را معرفی کند قطعا برای حفظ روند خوب خود برنامه های زیادی در تقابل با خوشه طلایی خواهد داشت. سوی دیگر میدان اما وحید بیاتلو در بازگشت به نیمکت همیشگی، خون تازه ای به تیم تزریق کرده و دو نمایش سراسر تهاجمی از خوشه طلایی، حسابی توجهات را به این تیم معطوف کرده است. تیم رجب زاده تا این جای کار عملکرد بسیار خوبی داشته و شاید شکست دادن خوشه طلایی تنها انتظار طرفدارانی خواهد بود که ظهر یکشنبه به ورزشگاه حافظیه خواهند رفت؛ اگر چه خوشه طلایی برای دست پر بازگشتن از شیراز حسابی خودش را محیا کرده و این انگیزه ها نوید تماشای یک دیدار جذاب را به علاقه مندان می دهد.

فجر سپاسی با حضور بازیکنان موثری مثل علی آل کثیر و حسین مهربان و البته ابوالفضل بابایی خط حمله بسیار قدرتمندی در اختیار دارد. خوشه طلایی نیز از نظر قوای هجومی تیم خطرناکی محسوب می شود و این عامل کمک می کند تا این مسابقه طبق پیش بینی ها، همراه با موقعیت های زیادی باشد. تیم صدر نشین با به ثمر رساندن 23 گل دومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارد. با برطرف شدن مصدومیت چند بازیکن خوشه طلایی، دست بیاتلو در این دیدار کاملا باز است و ساوجی ها برای قرار گرفتن مقابل فجر هیچ کمبودی نخواهند داشت.

دیدار تیم های فجر سپاسی و خوشه طلایی روز یکشنبه از ساعت 14:30 در ورزشگاه حافظیه برگزار خواهد شد؛ ضمنا دیدار مذکور از شبکه استانی فارس برای علاقه مندان بصورت مستقیم پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز