خبرگزاری کار ایران

چرا هافبک هلندی به دنبال ترک منچستریونایتد بود؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۴۳۵

ایجنت سابق می گوید دنی فن دبیک با تماشای بازی پوگبا جلوتر از او با وجود اینکه دیر به تمرین آمده بود، به دنبال خروج از منچستریونایتد بود.

به گزارش ایلنا، ایجنت سابق دنی فن دبیک مدعی شده است که رفتار عجیب پل پوگبا در منچستریونایتد منجر به انتقال وی شده است.

هافبک ملی پوش هلندی در تابستان 2020 از آژاکس به اولدترافورد نقل مکان کرد، اما فرصت کمی برای بازی در ترکیب اصلی به دست آورد.

او در نهایت در ژانویه 2022 به طور قرضی به اورتون رفت، اما هیچ قرارداد دائمی منعقد نشد و این بازیکن 25 ساله دوباره تلاش کرد تا جایگاهی در یونایتد به دست بیاورد ولی پل پوگبا به او ترجیح داده شد.

گیدو آلبرز که علی دورسون به عنوان نماینده فن دبیک جایگزین او شده است، به Voetbal Primeur درباره وضعیت ستاره هلندی گفته است: «من ناامیدی از نحوه برخورد منچستریونایتد با او را دیدم و او از نزدیک دید که من برای تغییر اوضاع چه کردم. اما از روزی که دوباره اجازه ترک منچستریونایتد را نداشت، قطعی شد.  در هلند، دنی مورد تحسین قرار داشت، عملکرد خوبی داشت و بین طرفداران بسیار محبوب بود. در منچستریونایتد او هرگز بازی نکرد. رابطه او و باشگاه واقعاً به شدت سرد شد.

او باید با پل پوگبا مسابقه می‌داد، که دیر به کمپ تمرینی سر می‌زد، متاسفانه اما اجازه یافت دوباره بازی کند - به جای پسری که به مدت هشت هفته 10 ساعت در روز تمرین می‌کرد تا نشان دهد به اندازه کافی خوب است!سپس آن ناامیدی را به من تحمیل کرد. آنچه را که دیگر بازی نکردن از نظر ذهنی با او انجام داد را دست کم گرفتم. باید زودتر نگاه می‌کردم: چگونه می‌توانم به او کمک کنم؟»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز