خبرگزاری کار ایران

زمان معرفی پوگبا و دیماریا در یوونتوس مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۷۰۵

باشگاه یوونتوس در حال آماده سازی شرایط جذب دو بازیکن به صورت آزاد است.

به گزارش ایلنا، یوونتوس قرار است این هفته دو ستاره یعنی آنخل دی ماریا و پل پوگبا را تکمیل کند و این زوج ستاره‌ای در روزهای آینده برای بستن نقل و انتقالات خود به ورزشگاه آلیانز راهی تورین خواهند شد.

بیانکونری‌ها مشتاقانه از مهاجم آرژانتینی و هافبک فرانسوی به عنوان بازیکن آزاد استقبال خواهند کرد که اولی پاری سن ژرمن را ترک کرد و دومی منچستریونایتد را ترک کرد.

برای پوگبا، این یک بازگشت احساسی به باشگاهی است که در سال 2016 ترک کرد، زیرا اولین بار از یونایتد در مراحل اولیه دوران بزرگسالی خود به یووه آمد. در همین حال، دی ماریا امیدوار است پس از اینکه دیگران در پاریس از او پیشی گرفتند، از دقایق بیشتری برای بازی لذت ببرد.

بیانکونری‌ها قصد دارند دی ماریا و پوگبا را برای نهایی کردن قراردادهای خود در این آخر هفته پای میز مذاکره بیاورند، زیرا از زمانی که آن‌ها به عنوان بازیکن آزاد وارد بازار شدند، با اردوگاه‌های مربوطه خود در حال مذاکره بودند.

اقدام برای بستن قراردادهای هر دوی آن‌ها، تقویتی برای ماسیمیلیانو آلگری خواهد بود که به دنبال تغییر ترکیب تیمش در تلاش برای کسب قهرمانی در سری آ است.

این قرارداد یک ساله برای دی ماریا خواهد بود، در حالی که پوگبا به احتمال زیاد مدت طولانی تری را خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز