خبرگزاری کار ایران

پوگبا آماده امضای قرارداد با یوونتوس

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۷۷۶

هافبک ملی پوش فرانسوی خود را آماده می کند تا شش سال پس از پایان دوره اولیه حضور در بیانکونری، به تورین برگردد.

به گزارش ایلنا، نشریه GOAL تایید می‌کند پل پوگبا در آستانه بازگشت به یوونتوس به عنوان بازیکن آزاد است و برنده جام جهانی آماده می شود تا پس از پایان قراردادش با منچستریونایتد حرفه خود را به تورین ادامه دهد.

این هافبک 29 ساله بین سال های 2012 تا 2016 چهار سال را با بیانکونری سپری کرد و توانایی او در ایتالیا به حدی افزایش یافت که برای بازگرداندن او به یونایتد به رکورد جهانی 89 میلیون پوند (112 میلیون پوند) نیاز بود.

او اکنون آماده بازگشت به محیط آشنا در سری آ با یک جلسه دیگر برای ثبت و امضای قرارداد است.

مدت قرارداد پوگبا با یوونتوس چقدر خواهد بود؟

زمانی که مشخص شد پوگبا قرار است روابط خود را با یونایتد قطع کند، زیرا قرار نبود با یونایتد تمدید کند، تعدادی از باشگاه ها علاقه خود را برای به دست آوردن خدمات او ابراز کردند.

برخی از آن‌ها سعی کرده‌اند امضای ارزشمندی را برای یووه به ارمغان بیاورند، اما غول‌های ایتالیایی از پیشرفت‌های رقبا جلوگیری کرده‌اند تا به توافق برسند.

گفته می شود که پوگبا اکنون تا سال 2025 به یک قرارداد سه ساله متعهد خواهد شد که ارزش آن حدود 7.5 میلیون یورو در هر فصل (6 میلیون پوند / 8 میلیون دلار) است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز