خبرگزاری کار ایران

آیا منچسترسیتی واقعا به پوگبا نیاز دارد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۶۸۱

شاگردان پپ گواردیولا با پیروزی 5-0 مقابل نیوکاسل سه امتیاز از لیورپول فاصله گرفتند و رهبران خط میانی آنها در این مسابقه واقعا تاثیرگذار بودند.

به گزارش ایلنا، اگر پل پوگبا در روز یکشنبه شاهد شکست نیوکاسل بود، احتمالاً به یکی از دو چیز ممکن فکر می کرد. احتمالاً "من بخشی از آن را می خواهم" زیرا تیم پپ گواردیولا با عملکردی درخشان یک قدم به چهارمین عنوان قهرمانی لیگ برتر در پنج فصل گذشته نزدیک شده است.

از سوی دیگر، پوگبا ممکن است به این فکر کرده باشد که آیا فرصت‌های موجود در ورزشگاه اتحاد می‌تواند به سختی به دست بیاید، چرا که خط میانی فوق‌العاده‌شان ضربان قلب مدافع عنوان قهرمانی است.

ستاره منچستریونایتد زمانی که در پایان فصل به صورت رایگان در دسترس قرار می گیرد، تبدیل به یک هدف نقل و انتقالات شوکه کننده برای سیتی می‌شود. اما بازیکنانی که او سپس با آنها برای جایگاه مبارزه می کند، چک لیست کاملی از آنچه یک فوق ستاره که شش سال نتوانست آن را انجام بدهد، ارائه کرده‌اند. پپ گواردیولا با پتانسیل سقوط فصل سیتی پس از شکست دلخراش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید در اواسط هفته، پاسخ عالی را دریافت کرد.

ایلکای گوندوگان که ممکن است جایگاهش با ورود بازیکنی مانند پوگبا بیشتر در معرض خطر قرار گیرد، مظهر میل سیتی برای پیروزی در دقایق ابتدایی بود. در کنار او، کوین دی بروین که در اواسط هفته به طرز عجیبی برابر رئال مادرید بی ثمر بود، اجازه نمی داد پاس‌های میانه میدان از او بگذرد.

ستاره بلژیکی به بهترین حالت خود بازگشته بود و پاس های غیرممکن را انتخاب می کرد و در خط دفاعی نیوکاسل به راحتی حرکت می کرد تا کانال های جدید را برای خط حمله باز کند.

در پشت سر او، رودری کمک کرد تا تهدید نیوکاسل قبل از اینکه او و دی بروین برای سومین گل سیتی با هم ترکیب شوند،  بی اثر شود. این عملکردها ممکن است به پوگبا محل فکری داده باشد و این البته بدون اشاره به عملکرد برناردو سیلواست که بهترین بازیکن سیتی در روز چهارشنبه در سانتیاگو برنابئو بود.

پس از آن فیل فودن نیز وجود دارد که آینده بلندمدت او احتمالاً به‌عنوان یک هافبک تهاجمی مرکزی به جای یک وینگر خواهد بود و گواردیولا این بازیکن 21 ساله را بازیکنی می‌بیند که پتانسیل نامحدودی دارد.

سرمربی سیتی در روز یکشنبه توانست به برناردو و فودن استراحت دهد و سفرهای دشواری به وولوز و وستهم در هفت روز آینده پیش از آخرین بازی فصل تیمش در خانه استون ویلا خواهد داشت. این نشان دهنده اعتماد عمیق سرمربی کاتالان به کاریزما و شخصیت تیمش است، چیزی که علیرغم موفقیت و کیفیت غیرقابل شک پوگبا هنگام بازی برای تیم ملی فرانسه، در سطح باشگاهی مورد سوال قرار گرفته است.

اشتباه نکنید، گواردیولا برای حفظ کنترل تیمش، نیاز به پاسخ بازیکنانش داشت. در یک اجرای شیدایی دیگر از ناحیه فنی خود، او بازیکنان را تشویق کرد، تشویق کرد، تشویق کرد و آنها را برای بهترین قسمت از یک ساعت هدایت کرد تا اینکه بازی به طور موثر برنده شد، اما آنها از قبل می دانستند که چه چیزی لازم است.

در حالی که سه بازی باقی مانده است، آنها اکنون دارای توری ایمنی هستند که می توانند یک بازی را به تساوی بکشند و همچنان تهدید لیورپول را مهار کنند، در حالی که دو ضربه دیرهنگام فودن و استرلینگ شبکه ایمنی تفاضل گل آنها را در صورت شکست سیتی در بازی دو هفته آینده تقویت کرد.

و بنابراین در حالی که پوگبا به حرکت بعدی خود فکر می کند، سیتی و فوق ستاره های خط میانی آن ها تنها روی ولورهمپتون و پیروزی در روز چهارشنبه تمرکز کرده اند. بعید است که فکر افزایش رقیب در فصل 2022-23 اکنون بازیکنان خطر میانی منچسترسیتی را دچار مشکل کند.

جاناتان اسمیت - GOAL

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز