خبرگزاری کار ایران

افشاگری پوگبا درمورد اختلاف با مورینیو

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۸۷۶

پل پوگبا درمورد رابطه بحث برانگیز خود با ژوزه مورینیو در منچستریونایتد شفاف سازی کرد.

به گزارش ایلنا، پل پوگبا، هافبک ملی پوش فرانسوی در همان تابستان با سرمربی پرتغالی به اولدترافورد رفت، اما آنها همیشه چشم به هم نزدند.

پوگبا در مستند جدید آمازون پرایم خود درباره لحظه ای که مورینیو با او خشمگین برخورد کرد، گفت: "از زمانی شروع شد که من مصدوم شدم. گفتم برای درمان مصدومیت به میامی می روم. یک پاپاراتزی از من و زولای [همسر پوگبا] عکس گرفت. ژوزه عکس را برای مینو [رایولا] فرستاد. من اصلا این کار را دوست نداشتم، او گفت پوگبا در تعطیلات به سر می‌برد. به مورینیو گفتم جدی می گویی؟ من مصدوم هستم من روزی سه بار اینجا تمرین می کنم. به نظر شما من کی هستم؟ برای من تازگی داشت که با مربیم مشکل داشتم."

پوگبا در سپتامبر 2017 از ناحیه ران آسیب دید و همین آسیب دیدگی او را برای 12 بازی از میادین دور نگه داشت و این شکست اولین مشکل جدی تناسب اندام او در منچستریونایتد بود.

مورینیو پس از دو سال و نیم در سمت سرمربی، با سوالاتی اغلب در مورد رابطه کاری او با پوگبا پرسیده می‌شد. منچستریونایتد از زمان جدایی مورینیو پیشرفت کمی داشته است و اوله گونار سولسشر و رالف رانگنیک نتوانستند افتخارات سابق را به دست آورند.

اریک تن هاگ اکنون در حال آماده شدن برای هدایت یونایتد است اما پوگبا در اختیار او نخواهد بود زیرا این بازیکن 29 ساله در پایان قراردادش به عنوان بازیکن آزاد اولدترافورد را ترک کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز