خبرگزاری کار ایران

مرادمند: کار سخت‌تری نسبت به سال گذشته برای قهرمانی داریم / تمرینات ساپینتو خیلی سخت است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۳۱۹

بازیکن تیم استقلال تهران پس از پایان خدمت سربازی قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

به گزارش ایلنا، محمد حسین مرادمند پس از تمدید قرارداد با استقلال تهران اظهار داشت: خیلی خوشحالم که با تیم محبوبم تمدید کردم. بعد از اتفاقاتی که برایم افتاد خیلی اتفاق خوبی بود که دوباره با استقلال تمدید کردم. از هواداران خیلی تشکر می‌کنم که با انرژی به من خیلی چیزها را فهماندند. اتفاقات خیلی بدی برایم افتاد که همه را فراموش کردم و امیدوارم در این مدتی که قرارداد بستم با تمام توانم و تلاشم قهرمان شویم.

او ادامه داد: امیدوارم امسال هم قهرمان شویم. کار سخت تری داریم. سال گذشته قهرمان شدیم. الان تیم‌های رقیب مان بهتر شدند و این کارمان را سخت‌تر می‌کند. تلاش می‌کنیم و هواداران این را بدانند که تا آخرین قطره عرق، خون و هر چیزی که شما می‌دانید را در زمین می‌گذاریم که به امید خدا بتوانیم تیم امسال قهرمان شود.

مرادمند درباره همکاری با ریکاردو ساپینتو بیان کرد: در این مدت که با آقای ساپینتو کار کردم خیلی از چیزها را فهمیدم. چیز خیلی مهمی که می‌توانند به ما یاد بدهند این است که افکار بزرگی نسبت به اهدافمان داشته باشیم. فقط می توانم بگویم که تمرینات شان خیلی سخت است. به قول خودشان: "هارد ورک، هارد ورک، اوری دی"(ترجمه: کار سخت، کار سخت هر روز.)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز