خبرگزاری کار ایران

مومنی: باید بیشتر از این از ساپینتو حمایت کنیم / خطای پنالتی روی رمضانی کاملا واضح بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۱۴۳

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران می‌گوید هواداران باید حمایت بیشتری از سرمربی این تیم داشته باشند.

محمد مومنی در گفتگو با ایلنا درباره شکست استقلال تهران مقابل سپاهان در هفته اول اظهار داشت: نتایج در فوتبال همیشه به نفع شما نیست و این یکی از زیبایی‌های فوتبال است که شما با شکست هم درس‌های بزرگی می‌گیرید. بازیکنان و کادرفنی تلاش‌شان را در این بازی کردند اما نتیجه نهایتا به سود حریف رقم خورد. کسب عدم نتیجه دلخواه در این بازی درس‌های زیادی داشت که مسلما کادرفنی برای مسابقات پیش رو از آن استفاده خواهد کرد.

مومنی درباره اینکه ساپینتو اعلام کرد یک ضربه پنالتی برای این تیم اعلام نشد، گفت: صحنه پنالتی کاملا واضح بودم و تعجب کردم که چطور حیدری صحنه خطا را تشخیص نداد. مشخص بود که بازیکن حریف آرمان رمضانی را کاملا با دست به سمت جلو هل داد و تعادل او را بهم ریخت.

عضو هیات مدیره باشگاه درباره اعتراض رسمی باشگاه استقلال به داوری حیدری گفت: این خیلی بد است که با شروع فصل جدید دوباره ناچاریم چنین کاری انجام بدهیم ولی وقتی حق باشگاه ضایع می‌شود باید از آن دفاع کنیم. ما هیچ زمان این عقیده را نداریم که اشتباهات داوری عمدی است  اما باید در نظر داشت که با این اشتباهات چه حقی از باشگاه‌ها ضایع می‌شود.

او درباره انتقادات از سرمربی جدید عنوان کرد: انتقاد همیشه وجود دارد و این جزو مسائل جدانشدنی فوتبال است. به عقیده من باید ساپینتو را بیش از این حمایت کرد و به او فرصت داد تا بتواند نظرات و ایده‌های خودش را درون زمین پیاده کند. هواداران باید با وحدتی که بین خودشان و باشگاه ایجاد می‌کنند به ساپینتو ثابت کنند همه ما در یک جهت حرکت می‌کنیم و آن موفقیت استقلال است.

عضو هیات مدیره استقلال درباره انتقادات از حضور تعداد بالای مهاجمان در این تیم هم گفت: ما نمی‌توانیم به ساپینتو خرده بگیریم. شاید او دوست داشته باشد به جای استفاده از سه فوروارد، ۴ فوروارد جذب تیمش کند. نکته مهم این است که ببینیم عملکردش چیست. ممکن است یک مربی بیشتر به داشتن گلزن علاقه مند باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز