خبرگزاری کار ایران

ساپیتنو: رکوردها برای من اهمیتی ندارد/ نباید مقابل سپاهان شکست می خوردیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۱۳۸

سرمربی استقلال از دلایل شکست تیمش مقابل سپاهان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ریکاردو ساپینتو پس از دیدار استقلال مقابل سپاهان و شکست تیمش در این بازی اظهار داشت: عصر بخیر. در نیمه اول خوب بودیم، آن ها موقعیت زیادی نداشتند و ما بازی خوبی کردیم و خوب کنترل کردیم و سپاهان منتظر اشتباه ما بود تا از آن استفاده کنند.

وی افزود: در دفاع و هافبک آن ها منتظر اشتباه ما بودند و بعد از گل اولی که خوردیم هم تمرکز را از دست دادیم و گل دوم هم کار را برای ما سخت کرد. همانطور که گفتم داور یک پنالتی ما را نگرفت و نباید از این اشتباهات را مقابل این تیم ها داشته باشیم و امیدوارم در آینده خوب کار کنیم و تیم را بهبود ببخشیم.

سرمربی استقلال در مورد رکورد شکست ناپذیری تیم که از دست رفت، گفت: برای من رکورد خیلی مهم نبود نباید شکست می خوردیم اما باختیم اما باید بهتر باشیم و رشد کنیم. رکورد برای من حرف جالبی نیست و امیدوارم در آینده بهتر باشیم.

ساپینتو در پاسخ به این سوال که با توجه به تعویض ها به سیستم جهار دفاعه برمیگردید یا نه، گفت: ما سیستم 4231 نشدیم، سیستم ما بعد از تعویض 352 بود. در این بازی های تدارکاتی در حال تمرینات روی این کارها تمرین کرده بودیم. بعد از عارف و رافائل سیلوا که می توانست خوب نفوذ کند، جلالی می توانست تهاجمی کار کند. با دو هافبک کار را ادامه دادم اما بعد از گل دوم ذهنیت را از دست دادیم و با این پنالتی که گرفته نشد می توانستیم به بازی برگردیم اما امکانش وجود نداشت.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال در 20 دقیقه آخر برنامه ای نداشت که تغییر نتیجه بدهد هم خاطرنشان کرد: بعد از اینکه گل دوم را دریافت کردیم از جلو پرس کردند و ما نمی توانستیم کاری انجام بدهیم. می توانستیم از فضاها استفاده کنیم ولی بعد از سانترها در تمام کردن ها خوب نبودیم. ما بعد از گل دوم خوب نبودیم و به حد کافی خوب نبودیم. باید پیشرفت کنیم و ضعف ها را برطرف کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز