خبرگزاری کار ایران

با تفکرات مورایس آشنایی کامل دارم

ساپینتو: انتظاراتم به خوبی برطرف شده است / به محبی گفتم در استقلال می‌توانی به تیم ملی بروی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۸۶۹

سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، ریکاردو سایپنتو در ابتدای نشست خبری پیش از تقابل با سپاهان اصفهان اظهار داشت: سلام عرض می کنم. ممنونم از حضور شما. خوشحالم به ایران آمدم و سرمربی تیم بزرگ استقلال شدم.

او درباره بازی فردا گفت: اولین بازی ما، بازی بزرگی است. مقابل تیم قدرتمندی بازی داریم. آشنایی کامل با مورایس دارم و قبلا با هم بودیم و سر تمرینات این تیم رفتم و امیدوارم بازی خوبی شاهد باشیم. دوست دارم کارها برای ما و سپاهان در کنار هم خوب پیش برود و فقط چیزهای خوب را برای خودمان نمی‌خواهیم. به دنبال یک بازی و نتیجه خوب هستیم.

می‌دانید این بازی ال کلاسیکوی ایران است؟ سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال گفت: بله شنیده ام و بازی بزرگی است. باعث تأسف است که به ما اعلام کردند بازی بدون تماشاگر است. تماشاگران یار دوازدهم هستند و به ما روحیه می دهند و کمک می کنند.  امیدواریم بازی برگشت هم بدون تماشاگر باشد.

سپاهان را به خوبی آنالیز کردید؟ به هواداران قول پیروزی می‌دهید؟ او در این باره عنوان کرد: ما درست است که نقاط قوت و ضعف تیم حریف را آنالیز کردیم ولی سپاهان هم از لحاظ آماده سازی مثل ما در سطح عالی نیستند و چهار هفته است این تیم شروع به کار کرده. تمرکز ما روی پیروزی است و امیدوارم گام به گام بهتر شویم و وقتی آشنایی کامل از لیگ و تیم ها پیدا کردیم اوضاع بهتر می شود و بازی برگشت بهتر خواهد بود.

او درمورد اینکه چقدر از شرایط استقلال رضایت دارد، گفت: به باشگاه بزرگی آمدم که قهرمان ایران است. با سوپر لیگ ایران آشنایی نداشتم. انتظارات من بر حسب رزومه بالای من بود و انتظارات من به خوبی تا کنون برطرف شده و کادر مدیریتی و کادر فنی و بازیکنان خوبی داریم و همدل هستیم.

در میان نشست خبری درباره دیر اضافه شدن محمد محبی به تیم استقلال سوال شد که محمد زرندی، مدی رسانه‌ای تیم توضیح داد به دلیل سه جانبه بودن مذاکرات روند جذب این بازیکن طول کشیده است و به زودی قراردادش امضا می‌شود.

سرمربی پرتغالی درباره اردوی آماده سازی ترکیه همچنین گفت: بهترین اردوی تدارکاتی را در ترکیه داشتیم. دیدارهای تدارکاتی خوب و ۱۰ روز پرفشار خیلی خوب. بازیکنان هنوز ریکاوری نشدند ولی تمرکز خوبی برای بازی فردا دارند.

او در رابطه با جذب محبی توضیح داد: از زمانی که آمدم دنبال محبی بودم و خودمان هم با سانتاکلارا در تماس بودیم، جذب او پروسه سختی بود و باشگاه برای آن جنگید. خودم هم با او صحبت کردم و تلاش کردم به استقلال بیاید. طبق اولین صحبت هایی که داشتیم مدیریت سانتاکلارا تغییر کرد و قضیه منتفی شد. بازیکنی بود که رویای اروپا دارد، با او صحبت کردم. گفتم تیمی بهتر از استقلال پیدا نمیکنی. گفتم اینجا می‌توانی به تیم ملی بروی و دیده شویم، خیلی با هم صحبت کردیم و در نهایت او را جذب کردیم. ذهنیت خوب و قوی‌ای دارد و انتظارات ما را برآورده می‌کند.

ریکاردو ساپینتو درخصوص تعداد زیاد مهاجمان تیمش عنوان کرد: از زمانی که من آمدم بازی های زیادی دیده بودم. دفاع خوبی داشتیم ولی در خط تهاجمی خوب نبودند. هدف من حفظ ۸۰ درصد شاکله تیم بود. جدایی دانشگر تصمیم خودش بود. تا پایان بسته شدن پنجره زمان زیادی داریم. شاید برخی بازیکنان جدا شوند و برخی جذب شدند. سوال زیاد می شود که مهاجم زیاد دارید. من راه حل زیاد دارم برای چینش هجومی و برای اهدافمان باید قوی ظاهر شویم.

خبرنگاری در واکنش به اظهارات ساپینتو اعلام کرد که با نظر او مخالف است. سرمربی پرتغالی در واکنش به این اظهار نظر بیان کرد: ممنون از صداقتتان. من کلا آدم مثبتی هستم و اعتماد به نفس زیادی نسبت به خودم و تیمم دارم. احساسات خوبی نسبت به استقلال دارم. لیگ ایران مثل ماراتن است. بازیکنان هم اعتماد به نفس خوبی دارند. امیدوارم به اهدافمان برسیم.

او درمورد عدم بکارگیری سیستم کمک داور ویدیویی در لیگ ایران گفت: به نظرم VAR نقش مهمی دارد و کاش از این سیستم بهره مند بودیم. نتایج را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

ساپینتو درباره شایعات در فضای مجازی هم گفت: شایعات زیاد است. من هم زیاد مواجه شدم. مثبت نیستند تاثیر خوبی روی بازیکن و سرمربی و تیم ندارند. دوست داشتم رابطه صادقانه و محترمانه با رسانه‌ها داشته باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز