خبرگزاری کار ایران

اولین ترکیب استقلالِ ساپینتو: استفاده از دو خرید جدید و انتقال چشمی به خط دفاعی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۰۷۵

اسایم بازیکنان اتیم استقلال تهران برای اولین بازی رسمی زیر نظر ریکاردو ساپینتو اعلام شده است.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران در نخستین مسابقه از فصل جدید لیگ برتر فوتبال از ساعت 19 امروز زیر نظر ریکاردو ساپینتو برابر سپاهان به میدان خواهد رفت.

این اولین مسابقه رسمی آبی پوشان تهرانی با سرمربی جدید در ورزشگاه آزادی خواهد بود؛ آخرین مسابقه آن‌ها در این ورزشگاه به همراه فرهاد مجیدی و جشن قهرمانی لیگ بیست و یکم به پایان رسیده بود.

سرمربی پرتغالی اسامی بازیکنان مدنظرش برای دیدار مقابل سپاهان را اعلام کرده که چند نکته جالب در آن به چشم می‌خورد. سید حسین حسینی به عنوان دروازه‌بان در ترکیب اصلی جای گرفته که انتخاب او دور از ذهن نبود و ساپینتو او را به علیرضا رضایی جوان ترجیح داد.

در خط دفاعی اینطور به نظر می‌رسد که سرمربی جدید استقلال چهار مدافع را بکار بگیرد. رافائل سیلوا، روزبه چشمی، عارف غلامی و ابوالفضل جلالی را انتخاب کرده است. با انتقال محمد دانشگر به تیم رقیب امروز استقلال، روزبه چشمی در ازدحام هافبک‌های دفاعی به خط دفاعی منتقل شده است.

در خط میانی رضا میرزایی، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس و جعفر سلمانی به میدان خواهند رفت. میرزایی یکی از خرید های تازه وارد استقلال است که امروز برای اولین بار با پیراهن این تیم بازی خواهد کرد. نیک نفس و مهدی پور فصل پیش هم در اغلب مسابقات در کنار هم در عمق خط میانی حضور داشتند.

در صورتیکه از جعفر سلمانی در خط میانی بکار گرفته شود و استقلال چهار مدافع و چهار هافبک داشته باشد آن زمان کوین یامگا و سجاد شهباززاده دو مهاجم آبی‌ها برابر سپاهان خواهند بود. شهباززاده هم دیگر خرید تازه وارد استقلال است که امروز دوباره با پیراهن این تیم در لیگ برتر بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز